בעיה | התקנת ווינדוס 11 נעצרה באמצע
-
שלום התקנתי ווינדוס 11 על המחשב שלי ( היה לי ווינדוס 10 רשמי ) באמצע ההתקנה הפסיק להתקין ואמר שיש בעיה
בהתקנה ועכשיו אי אפשר להכנס לווינדוס ושולחים אותי לפיתרון בעיות למשהו יש מושג מה לעשות??תודה רבה מראש
@YEUHDA תנסה להתקין מחדש
-
שלום התקנתי ווינדוס 11 על המחשב שלי ( היה לי ווינדוס 10 רשמי ) באמצע ההתקנה הפסיק להתקין ואמר שיש בעיה
בהתקנה ועכשיו אי אפשר להכנס לווינדוס ושולחים אותי לפיתרון בעיות למשהו יש מושג מה לעשות??תודה רבה מראש
@YEUHDA כתב בבעיה | התקנתי ווינדוס 11:
באמצע ההתקנה הפסיק להתקין ואמר שיש בעיה
יש לך מושג מה הבעיה שהיה כתוב?
-
@YEUHDA כתב בבעיה | התקנתי ווינדוס 11:
באמצע ההתקנה הפסיק להתקין ואמר שיש בעיה
יש לך מושג מה הבעיה שהיה כתוב?
@למה-מה-קרה לא
-
@YEUHDA תנסה להתקין מחדש
@צמא-לדעת-0 התקנתי את זה דרך העידכון שווינדוס מציעים ללא דיסק שיהיה אפשר להתקין שוב
-
@צמא-לדעת-0 התקנתי את זה דרך העידכון שווינדוס מציעים ללא דיסק שיהיה אפשר להתקין שוב
-
@YEUHDA
איזה מסך עכשיו מופיע לך?@למה-מה-קרה מסך כחול שמביא לי כמה אפשריות ןאחד מהם זה פותר בעיות נסיתי הכל חןץ מאיפוס כי אני לא מעדיף לעשות ....
-
@למה-מה-קרה מסך כחול שמביא לי כמה אפשריות ןאחד מהם זה פותר בעיות נסיתי הכל חןץ מאיפוס כי אני לא מעדיף לעשות ....
@YEUHDA
או שתמצא שם נקודת שיחזור
או שמישהו פה יוכל לעזור לך בשורת הפקודה (אני לא יודע) @יוסי-מחשבים @מתכנת-חובב
או שתתקין מערכת הפעלה חדשה -
@YEUHDA
או שתמצא שם נקודת שיחזור
או שמישהו פה יוכל לעזור לך בשורת הפקודה (אני לא יודע) @יוסי-מחשבים @מתכנת-חובב
או שתתקין מערכת הפעלה חדשה@למה-מה-קרה כתב בבעיה | התקנתי ווינדוס 11:
או שתתקין מערכת הפעלה חדשה
נראה האפשרות הכי סבירה, עם כל הקושי שבדבר.
-
@למה-מה-קרה כתב בבעיה | התקנתי ווינדוס 11:
או שתתקין מערכת הפעלה חדשה
נראה האפשרות הכי סבירה, עם כל הקושי שבדבר.
@יוסי-מחשבים תודה
יש למשהו הסבר למה זה קרה?? זה התקנה שווינדוס מציעים כמו כל ההתקנות של העידכונים שלהם -
@למה-מה-קרה כתב בבעיה | התקנתי ווינדוס 11:
או שתתקין מערכת הפעלה חדשה
נראה האפשרות הכי סבירה, עם כל הקושי שבדבר.
@יוסי-מחשבים הוא כותב לי תיקון אוטומוטי נכשל....
-
@יוסי-מחשבים תודה
יש למשהו הסבר למה זה קרה?? זה התקנה שווינדוס מציעים כמו כל ההתקנות של העידכונים שלהם@YEUHDA כתב בבעיה | התקנת ווינדוס 11 נעצרה באמצע:
יש למשהו הסבר למה זה קרה?? זה התקנה שווינדוס מציעים כמו כל ההתקנות של העידכונים שלהם
כמות הבאגים שזה יוצר שואפת ל- 100%
-
@YEUHDA כתב בבעיה | התקנת ווינדוס 11 נעצרה באמצע:
יש למשהו הסבר למה זה קרה?? זה התקנה שווינדוס מציעים כמו כל ההתקנות של העידכונים שלהם
כמות הבאגים שזה יוצר שואפת ל- 100%
@למה-מה-קרה
עדיין יש באגים בווידוס 11?? לא מומלץ להתקין?? -
@למה-מה-קרה
עדיין יש באגים בווידוס 11?? לא מומלץ להתקין?? -
@YEUHDA
אין שום בעיה להתקין אבל בתקנה נקייה
העדכון האוטומטי שלהם רק יוצר בעיות@למה-מה-קרה הא אוקי הבנתי
יש מדריך להתקנה נקייה? -
@למה-מה-קרה הא אוקי הבנתי
יש מדריך להתקנה נקייה? -
@למה-מה-קרה כתב בבעיה | התקנתי ווינדוס 11:
או שתתקין מערכת הפעלה חדשה
נראה האפשרות הכי סבירה, עם כל הקושי שבדבר.
@יוסי-מחשבים
אני לא מצליח לעשות התקנה מחדש של ווינדוס משום שאני מוריד את הווינדוס על אונקי במחשב השני ( שעליו אני רוצה להתקין) הוא נמחק לי ואומר שהכונן ריק מה עושים??תודה מראש
-
@יוסי-מחשבים
אני לא מצליח לעשות התקנה מחדש של ווינדוס משום שאני מוריד את הווינדוס על אונקי במחשב השני ( שעליו אני רוצה להתקין) הוא נמחק לי ואומר שהכונן ריק מה עושים??תודה מראש
@YEUHDA כתב בבעיה | התקנת ווינדוס 11 נעצרה באמצע:
@יוסי-מחשבים
אני לא מצליח לעשות התקנה מחדש של ווינדוס משום שאני מוריד את הווינדוס על אונקי במחשב השני ( שעליו אני רוצה להתקין) הוא נמחק לי ואומר שהכונן ריק מה עושים??תודה מראש
צריך להוריד קובץ בסיומת ISO ואותו לצרוב על האונקי ע"י תוכנות rufus
-
@YEUHDA כתב בבעיה | התקנת ווינדוס 11 נעצרה באמצע:
@יוסי-מחשבים
אני לא מצליח לעשות התקנה מחדש של ווינדוס משום שאני מוריד את הווינדוס על אונקי במחשב השני ( שעליו אני רוצה להתקין) הוא נמחק לי ואומר שהכונן ריק מה עושים??תודה מראש
צריך להוריד קובץ בסיומת ISO ואותו לצרוב על האונקי ע"י תוכנות rufus
@יוסי-מחשבים
אזה למה במדריך שהוא שלח לי בשירשור למעלה לא כתב לעשות את זה?? -
@יוסי-מחשבים
אזה למה במדריך שהוא שלח לי בשירשור למעלה לא כתב לעשות את זה??@YEUHDA כתב בבעיה | התקנת ווינדוס 11 נעצרה באמצע:
@יוסי-מחשבים
אזה למה במדריך שהוא שלח לי בשירשור למעלה לא כתב לעשות את זה??זה עוד דרך, עשית כמו שהוא כתב?
יש לך אונקי ובתוכו התקנה של מערכת ההפעלה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות