בקשת מידע | האם קיים אימולטור לאנדרואיד ללא צורך בווירטואליזציה?
-
במחשב שלי לא ניתן להפעיל את הווירטואליזציה, ואני מחפש אימולטור ללא צורך בוירטואליזציה, האם קיים דבר כזה, או שאין היתכנות לכזה דבר?
-
@sbt כתב בבקשת מידע | האם קיים אימולטור לאנדרואיד ללא צורך בווירטואליזציה?:
בלו סטאקס עובד בלי וירטאוליזיציה אף שזה עובד אז לאט מאד אבל עובד
נשמע לי לא הגיוני בעליל
יש לך גרסה מיוחדת?
התקנתי עשרות פעמים בלוסטק תמיד דרש הדלקת וירטואלזצייה -
@sbt כתב בבקשת מידע | האם קיים אימולטור לאנדרואיד ללא צורך בווירטואליזציה?:
בלו סטאקס עובד בלי וירטאוליזיציה אף שזה עובד אז לאט מאד אבל עובד
נשמע לי לא הגיוני בעליל
יש לך גרסה מיוחדת?
התקנתי עשרות פעמים בלוסטק תמיד דרש הדלקת וירטואלזצייה@ראובן-שבתי זה יותר מאימלטור זה מערכת הפעלה ותחפש בפורום
-
@ראובן-שבתי זה יותר מאימלטור זה מערכת הפעלה ותחפש בפורום
@בוחער כתב בבקשת מידע | האם קיים אימולטור לאנדרואיד ללא צורך בווירטואליזציה?:
@ראובן-שבתי זה יותר מאימלטור זה מערכת הפעלה ותחפש בפורום
שים לב לאיזה פוסט הגבתי..
אין קשר למה שרשמת -
@בוחער כתב בבקשת מידע | האם קיים אימולטור לאנדרואיד ללא צורך בווירטואליזציה?:
@ראובן-שבתי זה יותר מאימלטור זה מערכת הפעלה ותחפש בפורום
שים לב לאיזה פוסט הגבתי..
אין קשר למה שרשמת@ראובן-שבתי סליחה
-
@sbt כתב בבקשת מידע | האם קיים אימולטור לאנדרואיד ללא צורך בווירטואליזציה?:
בלו סטאקס עובד בלי וירטאוליזיציה אף שזה עובד אז לאט מאד אבל עובד
נשמע לי לא הגיוני בעליל
יש לך גרסה מיוחדת?
התקנתי עשרות פעמים בלוסטק תמיד דרש הדלקת וירטואלזצייה@ראובן-שבתי לא יודע אני לא מומחה אבל זה מציאות התקנתי בלוסטקס 5 האחרון מאתר שלהם בלי הפעלת וירטאולזיציה וזה עבד אף שהופיע כל הזמן הצעה להדליק וירטאולזיציה כדי שזה יעבוד מהר פי 5 אבל עבד גם בליזה
-
@ראובן-שבתי לא יודע אני לא מומחה אבל זה מציאות התקנתי בלוסטקס 5 האחרון מאתר שלהם בלי הפעלת וירטאולזיציה וזה עבד אף שהופיע כל הזמן הצעה להדליק וירטאולזיציה כדי שזה יעבוד מהר פי 5 אבל עבד גם בליזה
-
ש שליו סימן נושא זה כנפתר ב
-
@sbt אכן, גם אצלי הבלוסטאקס עובד ללא וירטואליזציה, אבל זה עובד בקצב של צב,
עריכה: צב רץ יותר מהר...
אגב, אצלך זה בעברית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות