בשורה לגבי חריגה בתוכניות הסלולר
-
@מרכז אמר בבשורה לגבי חריגה בתוכניות הסלולר:
מצורף מסמך
Recomandation_Exceptional_uses_of_call_minutes.pdf
סעיף 21
מקור -
@תורה-צוה-לנו-משה יש חברות שכבר מספרות ללקוחות
-
אני חושב שעדיף לקנות קו חדשה או לעבור תוכנית עם יותר דקות.
בדרך כלל זה יוצא יותר זול.(10 שקל סים ודמי מנוי זה פחות מ24.9 ודמי מנוי
)
בנוסף החריגה של משרד התקשורת זה בגדר "הוראת שעה" עד 6 למאי למניינם כלומר זה מוגבל בזמן ומי שיחרוג אחכ ייתכן ויחטוף "הלם חשבונית" בסוף החודש.
גם אם יאריכו את תוקף ההוראה מתישהוא זה ייגמר ואנשים ידברו ויפלו בפח... -
מישהו יודע האם החובה לספר ללקוחות זה תקף גם לגבי קווים נייחים או רק לגבי סלולארי?
תודה רבה -
@נפתולי אמר בבשורה לגבי חריגה בתוכניות הסלולר:
קיבלתי היום חשבון מגולן טלקום עם חריגה של 450 דקות בלבד
וזה עלה לי 118 ש"ח
מה עלי לעשות כדי להשיב את הגזילה?לפנות אליהם:
https://www.golantelecom.co.il/web/contactUs
אולי זה לא ניסיון לגזול אלא רק בעיה טכנית -
@נפתולי זה נשמע שברור לכם שזה עבר והחוק בתוקף, זה באמת נכנס לתוקף??