בשורה לגבי חריגה בתוכניות הסלולר
-
@מרכז אמר בבשורה לגבי חריגה בתוכניות הסלולר:
מצורף מסמך
Recomandation_Exceptional_uses_of_call_minutes.pdf
סעיף 21
מקור -
@תורה-צוה-לנו-משה יש חברות שכבר מספרות ללקוחות
-
אני חושב שעדיף לקנות קו חדשה או לעבור תוכנית עם יותר דקות.
בדרך כלל זה יוצא יותר זול.(10 שקל סים ודמי מנוי זה פחות מ24.9 ודמי מנוי)
בנוסף החריגה של משרד התקשורת זה בגדר "הוראת שעה" עד 6 למאי למניינם כלומר זה מוגבל בזמן ומי שיחרוג אחכ ייתכן ויחטוף "הלם חשבונית" בסוף החודש.
גם אם יאריכו את תוקף ההוראה מתישהוא זה ייגמר ואנשים ידברו ויפלו בפח... -
מישהו יודע האם החובה לספר ללקוחות זה תקף גם לגבי קווים נייחים או רק לגבי סלולארי?
תודה רבה -
@נפתולי אמר בבשורה לגבי חריגה בתוכניות הסלולר:
קיבלתי היום חשבון מגולן טלקום עם חריגה של 450 דקות בלבד
וזה עלה לי 118 ש"ח
מה עלי לעשות כדי להשיב את הגזילה?לפנות אליהם:
https://www.golantelecom.co.il/web/contactUs
אולי זה לא ניסיון לגזול אלא רק בעיה טכנית -
@נפתולי זה נשמע שברור לכם שזה עבר והחוק בתוקף, זה באמת נכנס לתוקף??