בירור | שכפול מסך שהגיע מקובץ aia
-
מישהו יודע איך משכפלים מסך אחרי שייבאתי קובץ aia? כי זה רושם שגיאה ...
-
@שמואל-כהן-0 אני לא יודע מה הבעיה.
אבל אם אתה פשוט רוצה להעתיק מסך לפרוייקט שלך מפרויקט אחר אתה יכול לייצר קובץ ais שמכיל רק את המסך בלבד ולייבות אותו בפרוייקט שלך... -
@שמואל-כהן-0 אני לא יודע מה הבעיה.
אבל אם אתה פשוט רוצה להעתיק מסך לפרוייקט שלך מפרויקט אחר אתה יכול לייצר קובץ ais שמכיל רק את המסך בלבד ולייבות אותו בפרוייקט שלך...@זונדל-גרנד כתב בבירור | שכפול מסך שהגיע מקובץ aia:
@שמואל-כהן-0 אני לא יודע מה הבעיה.
אבל אם אתה פשוט רוצה להעתיק מסך לפרוייקט שלך מפרויקט אחר אתה יכול לייצר קובץ ais שמכיל רק את המסך בלבד ולייבות אותו בפרוייקט שלך...בסוף הצלחתי לשכפל צריך לתת לשרת כמה שעות ואז כן מצליחים לשכפל...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות