בקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K
-
@dfhzrhree
בסדר גמור תודה .@cuai
בלי לחלוק על כל מה שהמומחים אמרו, לפי מה שאני יודע Premiere משתמשת בעיקר ביחידות עיבוד CPU
(לפחות יחסית למתחרה - de vinci resolve, שאצלם החלוקה יותר טובה) כך שאני לא יודע אם להחליף כרטיס מסך יפטור לך את הבעיה כל עוד המעבד שלך ישן ובהחלט לא אידיאלי לפרימייר... -
@cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
זה עדיין נחשב למחשב חזק בהרבה יותר מאשר I 5 חדש שקונים ב 2000-3500 ש"ח .
אתה טועה ידידי
עיין כאן בקשר למעבד
https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i7-4930K-vs-Intel-Core-i5-12600K/1976vs4120
מה גם שגם אם יש לך SSD הוא מן הסתם SATA מקסימום M.2 , למיטב זכרוני הלוחות של הדור ההוא לא תומכים ב NVME ובטח שלא במהירויות החדשות דור 3
והראם DDR3 כמה מהירות? 1600? היום המינימום 3200
אם הוא עובד לך יפה - לבריאות
רק אל תחשוב שהוא חזק ביחס למחשב מודרניהבנתי NTE תודה לך על המידע .
מכל מלמדי השכלתי . ( אני לא מומחה לתחום החומרה ) .
אני בטוח שזה לא כמו המחשבים שיש היום . רק שערתי שזה יותר טוב מ I5 ודומיהם ממחשב שעולה בסביבות ה 2500-3500
אבל לפי מה שאני רואה כרגע המצב שונה .
לצרכים שלי הוא עושה את העבודה בצורה מצויינת ( הפקה מוסיקלית ) .
אבל לעריכת וידאו 4K ו 5 K יש קרטועים .
ה cpu מראה על 90 אחוזבאיזה מחיר באופן עקרוני אני יכול למכור את המחשב הנ"ל או שזה לא כדאי / משתלם . ?
-
@cuai כתב בבקשת מידע | שאלה לגבי עריכת וידאו ב 4K:
זה עדיין נחשב למחשב חזק בהרבה יותר מאשר I 5 חדש שקונים ב 2000-3500 ש"ח .
אתה טועה ידידי
עיין כאן בקשר למעבד
https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i7-4930K-vs-Intel-Core-i5-12600K/1976vs4120
מה גם שגם אם יש לך SSD הוא מן הסתם SATA מקסימום M.2 , למיטב זכרוני הלוחות של הדור ההוא לא תומכים ב NVME ובטח שלא במהירויות החדשות דור 3
והראם DDR3 כמה מהירות? 1600? היום המינימום 3200
אם הוא עובד לך יפה - לבריאות
רק אל תחשוב שהוא חזק ביחס למחשב מודרני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות