בירור | זיהוי סוג גירסא
-
יש לי כמה גרסאות של נוקיה שקיבלתי אותם לפני תקופה
ואני לא זוכר אם זה של סי 2 או של סי 5
איך אני יכול לדעת@מוטי-יוזף אמר בבירור | זיהוי סוג גירסא:
יש לי כמה גרסאות של נוקיה שקיבלתי אותם לפני תקופה
ואני לא זוכר אם זה של סי 2 או של סי 5
איך אני יכול לדעתנראה לי לפי הסיומת שלהם לנוקיה יש כמה
תראה בתמונה השלוש האחרונות

-
@מוטי-יוזף אמר בבירור | זיהוי סוג גירסא:
יש לי כמה גרסאות של נוקיה שקיבלתי אותם לפני תקופה
ואני לא זוכר אם זה של סי 2 או של סי 5
איך אני יכול לדעתנראה לי לפי הסיומת שלהם לנוקיה יש כמה
תראה בתמונה השלוש האחרונות

-
יש לי כמה גרסאות של נוקיה שקיבלתי אותם לפני תקופה
ואני לא זוכר אם זה של סי 2 או של סי 5
איך אני יכול לדעת@מוטי-יוזף אולי יש לזה קוד כלשהו?
כמו#0010#*רק משו אחר..
תוכל למצוא פה בפורום רשימה של המון קודים שלא זוכר מי כתב.. -
@מוטי-יוזף אולי יש לזה קוד כלשהו?
כמו#0010#*רק משו אחר..
תוכל למצוא פה בפורום רשימה של המון קודים שלא זוכר מי כתב..@ephraum-tzvi לא הבנתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

