בירור | אפליקציות בprive-app
-
@שמואל-כהן-0 לא 0חוץ ממגבלת גודל המחיצה) אבל לא מומלץ להכניס הרבה אפליקציות!
@mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@שמואל-כהן-0 לא 0חוץ ממגבלת גודל המחיצה) אבל לא מומלץ להכניס הרבה אפליקציות!
מה הגבלת גודל המחיצה בf21 pro?
-
@mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@שמואל-כהן-0 לא 0חוץ ממגבלת גודל המחיצה) אבל לא מומלץ להכניס הרבה אפליקציות!
מה הגבלת גודל המחיצה בf21 pro?
-
@שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger
@mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger
איך אני יכול לבדוק?
-
@mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger
איך אני יכול לבדוק?
@שמואל-כהן-0 אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger
איך אני יכול לבדוק?
תגלול את המסך מצד שמאל לימין ב mt manager,למעלה מופיע.
ואגב אם אין לך מקום יש מודל במגיסק שנקרא systemize שאז אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה. -
@שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger
@mefateach הוספתי הרבה אפליקציות ועכשיו שאני מוסיף ומאתחל אני רואה שזה לא התווסף...
-
@mefateach הוספתי הרבה אפליקציות ועכשיו שאני מוסיף ומאתחל אני רואה שזה לא התווסף...
-
@שמואל-כהן-0 אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger
איך אני יכול לבדוק?
תגלול את המסך מצד שמאל לימין ב mt manager,למעלה מופיע.
ואגב אם אין לך מקום יש מודל במגיסק שנקרא systemize שאז אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה. -
@שמואל-כהן-0 נתת הרשאות?
@mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@שמואל-כהן-0 נתת הרשאות?
מה שקפץ מהמג'ינק כבר הוספתי כמה...
נ.ב. אני הוספתי דרך דפדפן x plore -
@דוד-חזן אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה.
נמחק באיפוס כך שתלוי מה המטרה שלו להכניס ל system
@mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@דוד-חזן אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה.
נמחק באיפוס כך שתלוי מה המטרה שלו להכניס ל system
גם בprive app נמחק באיפוס?
-
@mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@דוד-חזן אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה.
נמחק באיפוס כך שתלוי מה המטרה שלו להכניס ל system
גם בprive app נמחק באיפוס?
@שמואל-כהן-0 אם אתה משתמש ב systemize כן, אם אתה מכניס רגיל לא.
אני יסביר, יש לכל מחיצה גודל אי-אפשר להכניס יותר מהגודל, מודולי מג'יסק עובד שכל המחיצות מערכת נמצאות במחיצת userdata (נתוני משתמש) ומג'יסק עושה mount, אם עושים איפוס נמחק כל המחיצות ש magisk יצר (כי הם נמצאות ב userdata) והמערכת משתמשת במחיצות המקוריות
עד כאן על קצה המזלג.
(ייתכן שלא ממש מדויק) -
@שמואל-כהן-0 אם אתה משתמש ב systemize כן, אם אתה מכניס רגיל לא.
אני יסביר, יש לכל מחיצה גודל אי-אפשר להכניס יותר מהגודל, מודולי מג'יסק עובד שכל המחיצות מערכת נמצאות במחיצת userdata (נתוני משתמש) ומג'יסק עושה mount, אם עושים איפוס נמחק כל המחיצות ש magisk יצר (כי הם נמצאות ב userdata) והמערכת משתמשת במחיצות המקוריות
עד כאן על קצה המזלג.
(ייתכן שלא ממש מדויק)@mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@שמואל-כהן-0 אם אתה משתמש ב systemize כן, אם אתה מכניס רגיל לא.
מה זה systemize?
-
@mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
@שמואל-כהן-0 אם אתה משתמש ב systemize כן, אם אתה מכניס רגיל לא.
מה זה systemize?
@דוד-חזן אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:
ואגב אם אין לך מקום יש מודל במגיסק שנקרא systemize שאז אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות