דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. הפורום למפתחים
  4. בירור | אפליקציות בprive-app

בירור | אפליקציות בprive-app

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הפורום למפתחים
14 פוסטים 3 כותבים 446 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • mefateachM mefateach

    @שמואל-כהן-0 לא 0חוץ ממגבלת גודל המחיצה) אבל לא מומלץ להכניס הרבה אפליקציות!

    ש מנותק
    ש מנותק
    שמואל כהן 0
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

    @שמואל-כהן-0 לא 0חוץ ממגבלת גודל המחיצה) אבל לא מומלץ להכניס הרבה אפליקציות!

    מה הגבלת גודל המחיצה בf21 pro?

    mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שמואל כהן 0

      @mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

      @שמואל-כהן-0 לא 0חוץ ממגבלת גודל המחיצה) אבל לא מומלץ להכניס הרבה אפליקציות!

      מה הגבלת גודל המחיצה בf21 pro?

      mefateachM מנותק
      mefateachM מנותק
      mefateach
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger

      Life is learning

      ש 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • mefateachM mefateach

        @שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger

        ש מנותק
        ש מנותק
        שמואל כהן 0
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

        @שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger

        איך אני יכול לבדוק?

        דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שמואל כהן 0

          @mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

          @שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger

          איך אני יכול לבדוק?

          דוד חזןד מנותק
          דוד חזןד מנותק
          דוד חזן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד חזן
          #6

          @שמואל-כהן-0 אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

          @mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

          @שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger

          איך אני יכול לבדוק?

          תגלול את המסך מצד שמאל לימין ב mt manager,למעלה מופיע.
          ואגב אם אין לך מקום יש מודל במגיסק שנקרא systemize שאז אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה.

          mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • mefateachM mefateach

            @שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמואל כהן 0
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @mefateach הוספתי הרבה אפליקציות ועכשיו שאני מוסיף ומאתחל אני רואה שזה לא התווסף...

            mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שמואל כהן 0

              @mefateach הוספתי הרבה אפליקציות ועכשיו שאני מוסיף ומאתחל אני רואה שזה לא התווסף...

              mefateachM מנותק
              mefateachM מנותק
              mefateach
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @שמואל-כהן-0 נתת הרשאות?

              Life is learning

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • דוד חזןד דוד חזן

                @שמואל-כהן-0 אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                @mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                @שמואל-כהן-0 לא קבוע, צריך לבדוק, אפשר לבדוק עם mt manger

                איך אני יכול לבדוק?

                תגלול את המסך מצד שמאל לימין ב mt manager,למעלה מופיע.
                ואגב אם אין לך מקום יש מודל במגיסק שנקרא systemize שאז אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה.

                mefateachM מנותק
                mefateachM מנותק
                mefateach
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @דוד-חזן אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה.

                נמחק באיפוס כך שתלוי מה המטרה שלו להכניס ל system

                Life is learning

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • mefateachM mefateach

                  @שמואל-כהן-0 נתת הרשאות?

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמואל כהן 0
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                  @שמואל-כהן-0 נתת הרשאות?

                  מה שקפץ מהמג'ינק כבר הוספתי כמה...
                  נ.ב. אני הוספתי דרך דפדפן x plore

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • mefateachM mefateach

                    @דוד-חזן אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                    אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה.

                    נמחק באיפוס כך שתלוי מה המטרה שלו להכניס ל system

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמואל כהן 0
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמואל כהן 0
                    #11

                    @mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                    @דוד-חזן אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                    אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה.

                    נמחק באיפוס כך שתלוי מה המטרה שלו להכניס ל system

                    גם בprive app נמחק באיפוס?

                    mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שמואל כהן 0

                      @mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                      @דוד-חזן אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                      אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה.

                      נמחק באיפוס כך שתלוי מה המטרה שלו להכניס ל system

                      גם בprive app נמחק באיפוס?

                      mefateachM מנותק
                      mefateachM מנותק
                      mefateach
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי mefateach
                      #12

                      @שמואל-כהן-0 אם אתה משתמש ב systemize כן, אם אתה מכניס רגיל לא.

                      אני יסביר, יש לכל מחיצה גודל אי-אפשר להכניס יותר מהגודל, מודולי מג'יסק עובד שכל המחיצות מערכת נמצאות במחיצת userdata (נתוני משתמש) ומג'יסק עושה mount, אם עושים איפוס נמחק כל המחיצות ש magisk יצר (כי הם נמצאות ב userdata) והמערכת משתמשת במחיצות המקוריות
                      עד כאן על קצה המזלג.
                      (ייתכן שלא ממש מדויק)

                      Life is learning

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • mefateachM mefateach

                        @שמואל-כהן-0 אם אתה משתמש ב systemize כן, אם אתה מכניס רגיל לא.

                        אני יסביר, יש לכל מחיצה גודל אי-אפשר להכניס יותר מהגודל, מודולי מג'יסק עובד שכל המחיצות מערכת נמצאות במחיצת userdata (נתוני משתמש) ומג'יסק עושה mount, אם עושים איפוס נמחק כל המחיצות ש magisk יצר (כי הם נמצאות ב userdata) והמערכת משתמשת במחיצות המקוריות
                        עד כאן על קצה המזלג.
                        (ייתכן שלא ממש מדויק)

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמואל כהן 0
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                        @שמואל-כהן-0 אם אתה משתמש ב systemize כן, אם אתה מכניס רגיל לא.

                        מה זה systemize?

                        mefateachM תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שמואל כהן 0

                          @mefateach אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                          @שמואל-כהן-0 אם אתה משתמש ב systemize כן, אם אתה מכניס רגיל לא.

                          מה זה systemize?

                          mefateachM מנותק
                          mefateachM מנותק
                          mefateach
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @שמואל-כהן-0

                          @דוד-חזן אמר בבירור | אפליקציות בprive-app:

                          ואגב אם אין לך מקום יש מודל במגיסק שנקרא systemize שאז אפשר להכניס לסיסטם כמה שאתה רוצה.

                          Life is learning

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר