בירור | איך עושים צילום מסך במחשב נייח?
-
@שושו win +shift +s
@מתכנת-חובב ומה יכול להיות שאני לא מצליח
לאן זה אמור להגיע במחשב? -
@מתכנת-חובב ומה יכול להיות שאני לא מצליח
לאן זה אמור להגיע במחשב? -
@שושו win +shift +s
@מתכנת-חובב אמר בבירור | איך עושים צילום מסך במחשב נייח?:
@שושו win +shift +s
@NH-LOCAL אמר בבירור | איך עושים צילום מסך במחשב נייח?:
ללחוץ על מקש F10
בנוסף לשני הדרכים הנ"ל אפשר גם באמצעות מקש- PrtScr SysRq
-
@מתכנת-חובב ומה יכול להיות שאני לא מצליח
לאן זה אמור להגיע במחשב?@שושו אמר בבירור | איך עושים צילום מסך במחשב נייח?:
@מתכנת-חובב ומה יכול להיות שאני לא מצליח
לאן זה אמור להגיע במחשב?האפליקציה "כלי החיתוך" של ווינדוס מותקנת אצלך ? אם לא, תתקין אותה וכל פעם שתלחץ על צירוף המקשים הנ"ל היא תקפיץ לך חלון שבו תוכל לערוך ולשמור את התמונה
אם אתה לא מצליח או לא רוצה להתקין, תוכל לפתוח וורד ולהדביק את התמונה שם -
@מתכנת-חובב אמר בבירור | איך עושים צילום מסך במחשב נייח?:
@שושו win +shift +s
@NH-LOCAL אמר בבירור | איך עושים צילום מסך במחשב נייח?:
ללחוץ על מקש F10
בנוסף לשני הדרכים הנ"ל אפשר גם באמצעות מקש- PrtScr SysRq
-
@שושו win +shift +s
-
@cannon אמר בבירור | איך עושים צילום מסך במחשב נייח?:
@NH-LOCAL אמר בבירור | איך עושים צילום מסך במחשב נייח?:
ללחוץ על מקש F10
בנוסף לשני הדרכים הנ"ל אפשר גם באמצעות מקש- PrtScr SysRq
מקש F10 הוא הוא מקש PrtScr
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

