בירור | נירות שבת מתחת לשקע מזגן
-
אין לי איפה להתקין מדף לנירות שבת רק מתחת לשקע של המזגן כשהשקע הוא צמוד לתיקרה ובמרחק מטר בערך לעשות את הנירות
אבל זה נראה לי מסוכן כי החום עולה ונתקע מתחת לתקרה ואז יתחמם השעון שבת ויהיה שם שמח
מה דעתכם?
חשבתי להתקין עוד מדף זכוכית צמוד לתקע מלמטה שיחצוץ בין החום שעולה לבין התקע
יעיל? -
אין לי איפה להתקין מדף לנירות שבת רק מתחת לשקע של המזגן כשהשקע הוא צמוד לתיקרה ובמרחק מטר בערך לעשות את הנירות
אבל זה נראה לי מסוכן כי החום עולה ונתקע מתחת לתקרה ואז יתחמם השעון שבת ויהיה שם שמח
מה דעתכם?
חשבתי להתקין עוד מדף זכוכית צמוד לתקע מלמטה שיחצוץ בין החום שעולה לבין התקע
יעיל? -
אין לי איפה להתקין מדף לנירות שבת רק מתחת לשקע של המזגן כשהשקע הוא צמוד לתיקרה ובמרחק מטר בערך לעשות את הנירות
אבל זה נראה לי מסוכן כי החום עולה ונתקע מתחת לתקרה ואז יתחמם השעון שבת ויהיה שם שמח
מה דעתכם?
חשבתי להתקין עוד מדף זכוכית צמוד לתקע מלמטה שיחצוץ בין החום שעולה לבין התקע
יעיל? -
-
@פינחסס
תודה למגיבים היקרים
כן מדובר בכמות נירות 12 נירות
לכן חשבתי לחצוץ עם מדף נוסף של זכוכיתאו אם יש למישהו רעיון נוסף ?
חשבתי אולי לכסות את התקע עם איזשהו מדף עקום שיווסת את החום החוצה יעבוד? -
@פינחסס
תודה למגיבים היקרים
כן מדובר בכמות נירות 12 נירות
לכן חשבתי לחצוץ עם מדף נוסף של זכוכיתאו אם יש למישהו רעיון נוסף ?
חשבתי אולי לכסות את התקע עם איזשהו מדף עקום שיווסת את החום החוצה יעבוד?@ישראלל כתב בבירור | נירות שבת מתחת לשקע מזגן:
או אם יש למישהו רעיון נוסף ?
1 עדיף לחסם את הזכוכיות, ואם כבר עובי לא פחות מ-4 מ"מ.
2 אם תקבע אותן באלכסון כלפי חוץ כלומר מהקיר הזכוכית תפנה כלפי מעלה, זה יתן משהו, כי האויר החם העולה יופנה קצת הלאה מהקיר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות