בעיה | בעיה במחשב
-
@יהודה-גפן
עשיתי את האופציה הראשונה וזה כתב לי 100%
מה עכשיו אני אמור לעשות?? -
@אהרן-0 אמר בבעיה | בעיה במחשב:
עשיתי את האופציה הראשונה
איזה ?@יהודה-גפן
זה :

-
@יהודה-גפן
זה :

-
@אהרן-0 תנסה להוציא את הסוללה מהמחשב ללחוץ על מתג ההפעלה כ10 שניות לחבר את הסוללה ולהדליק
@יהודה-גפן
מיד אחרי שאני כותב את הפקודות ??? -
@יהודה-גפן
מיד אחרי שאני כותב את הפקודות ??? -
@יהודה-גפן
אבל זה מחובר למטען ( בלי זה ,זה לא עובד ) -
@יהודה-גפן
אבל זה מחובר למטען ( בלי זה ,זה לא עובד ) -
@יהודה-גפן
זה מראה לי את זה:

-
@יהודה-גפן
זה מראה לי את זה:

-
@אהרן-0 אמר בבעיה | בעיה במחשב:
תלחץ על F1
@יהודה-גפן
לחצתי ואז זה הראה איזה משהו ואח''כ המסך החליף צבעים ועכשיו זה מראה לי במסך ומצפצף כל הזמן
(עוד מעט אני יעלה תמונות) -
@יהודה-גפן
לחצתי ואז זה הראה איזה משהו ואח''כ המסך החליף צבעים ועכשיו זה מראה לי במסך ומצפצף כל הזמן
(עוד מעט אני יעלה תמונות) -
@יהודה-גפן
על F1 -
@יהודה-גפן
על F1 -
@יהודה-גפן
כן, אני כבר מעלה -
@יהודה-גפן
כן, זה ממשיך לצפצף -
@יהודה-גפן
כן, זה ממשיך לצפצף -
@יהודה-גפן
כיביתי, ועכשיו מה לעשות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


