בקשת מידע | שיחזור הודעות וואצאפ
-
יש לי מכשיר מותקן עליו וואצא]פ ואני מעוניין לשחזר את המכשיר האם כשאתקין בחזרה וואצאפ לאחר השיחזור יש מה לעשות שיהי לי את כל הצאטים וההודעות איזה שהוא גיבוי או מה? אשמח למענה תודה רבה
-
יש לי מכשיר מותקן עליו וואצא]פ ואני מעוניין לשחזר את המכשיר האם כשאתקין בחזרה וואצאפ לאחר השיחזור יש מה לעשות שיהי לי את כל הצאטים וההודעות איזה שהוא גיבוי או מה? אשמח למענה תודה רבה
@שעון-חול-0 אמר בבקשת מידע | שיחזור הודעות וואצאפ:
גיבוי
תגבה את הוואצאפ בדרייב בחשבון הגוגל שלך ואח"כ תוכל לשחזר הכל
-
@שעון-חול-0 אמר בבקשת מידע | שיחזור הודעות וואצאפ:
גיבוי
תגבה את הוואצאפ בדרייב בחשבון הגוגל שלך ואח"כ תוכל לשחזר הכל
@לוי-ק אין לי גוגל פליי במכשיר
-
@לוי-ק אין לי גוגל פליי במכשיר
@שעון-חול-0 יש אופציה אחרת?
-
@שעון-חול-0 יש אופציה אחרת?
@שעון-חול-0 לא יודע.
-
@לוי-ק אין לי גוגל פליי במכשיר
@שעון-חול-0 אמר בבקשת מידע | שיחזור הודעות וואצאפ:
@לוי-ק אין לי גוגל פליי במכשיר
למה זה קשור לגוגל פליי?
נסית? -
@שעון-חול-0 אמר בבקשת מידע | שיחזור הודעות וואצאפ:
@לוי-ק אין לי גוגל פליי במכשיר
למה זה קשור לגוגל פליי?
נסית?@ראובן-שבתי יש לי גיבוי צאטים השאלה לאיפה הוא מגבה את זה?
-
@ראובן-שבתי יש לי גיבוי צאטים השאלה לאיפה הוא מגבה את זה?
@שעון-חול-0 אתה מצליח לחבר את החשבון ווצאפ לדרייב?
מגבים דרך "גיבוי" -
@שעון-חול-0 אתה מצליח לחבר את החשבון ווצאפ לדרייב?
מגבים דרך "גיבוי"@ראובן-שבתי איפה אני מחבר את הוואצאפ לחשבון דרייב (אין לי דרייב על המכשיר)?
-
@ראובן-שבתי איפה אני מחבר את הוואצאפ לחשבון דרייב (אין לי דרייב על המכשיר)?
@שעון-חול-0 אמר בבקשת מידע | שיחזור הודעות וואצאפ:
@ראובן-שבתי איפה אני מחבר את הוואצאפ לחשבון דרייב (אין לי דרייב על המכשיר)?
לא נראה לי שצריך דרייב
בגיבוי אתה בוחר חשבון לגיבוי אתה כותב כתובת מייל והוא מגבה לשם -
@שעון-חול-0 אמר בבקשת מידע | שיחזור הודעות וואצאפ:
@ראובן-שבתי איפה אני מחבר את הוואצאפ לחשבון דרייב (אין לי דרייב על המכשיר)?
לא נראה לי שצריך דרייב
בגיבוי אתה בוחר חשבון לגיבוי אתה כותב כתובת מייל והוא מגבה לשם@ראובן-שבתי בגיבוי הוא לא נותן לי שוםפ דבר רק לגבות ואין לי מושג לאן הוא מגבה את זה
-
@ראובן-שבתי בגיבוי הוא לא נותן לי שוםפ דבר רק לגבות ואין לי מושג לאן הוא מגבה את זה
@שעון-חול-0 איפה אני עושה גיבוי?
-
@שעון-חול-0 איפה אני עושה גיבוי?
@שעון-חול-0 יש פה הסבר תודה רבה לכולם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות