בקשת מידע | בקשת מידע בין שני סוגי פלאפונים של חברת CUBOT KINGKONG
-
CUBOT Pocket
https://cubot.net/Smartphones/Pocketמול:
KINGKONG MINI 2
https://cubot.net/Smartphones/KingKong-mini-2אשמח שיסבירו לי מי שיודע עם המהירות של שני המכשירים אותו דבר ומה הביצועים שלהם מהבחינה הזאת
-
CUBOT Pocket
https://cubot.net/Smartphones/Pocketמול:
KINGKONG MINI 2
https://cubot.net/Smartphones/KingKong-mini-2אשמח שיסבירו לי מי שיודע עם המהירות של שני המכשירים אותו דבר ומה הביצועים שלהם מהבחינה הזאת
@נמשכת-אשריך אמר בבקשת מידע | בקשת מידע בין שני סוגי פלאפונים של חברת CUBOT KINGKONG:
CUBOT Pocket
https://cubot.net/Smartphones/Pocketמול:
KINGKONG MINI 2
https://cubot.net/Smartphones/KingKong-mini-2אשמח שיסבירו לי מי שיודע עם המהירות של שני המכשירים אותו דבר ומה הביצועים שלהם מהבחינה הזאת
הביצועים של הראשון הרבה יותר טובים, גם מפרט יותר טוב
אבל אם אתה מתכנן להכשיר,
אז כהיום את הפוקט נכון להיום לא ניתן עדיין כמעט להכשיר,
וקינג קונג מסובך מאוד להכשרה עצמית, אבל ניתן להכשרה מלאה. -
ניתן לרכוש את אחד המכשירים האלו בחו"ל ? [הכוונה במחיר טוב , כמובן לא אכפת לי שלא שיהיה מהארץ]
האם יש להם VOLTE ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות