בקשה | תוכנה לעריכת גרפיקה לרימיקסים.
-
@מנדי-PRO תסביר קצת יותר למה נצרכת תוכנה
-
@מנדי-PRO תסביר קצת יותר למה נצרכת תוכנה
@יהושע-זופניק להפיק גרפיקה לרימיקסים
-
@יהושע-זופניק להפיק גרפיקה לרימיקסים
@מנדי-PRO אתה מתכווין לעטיפת אלבום [לשדרג אותה ברמיקס]?
-
@יהושע-זופניק להפיק גרפיקה לרימיקסים
@מנדי-PRO כי זה הכי קל עם עורך הכי פשוט עושים זאת מוסיפים מלל וקצת קשקושים
-
@מנדי-PRO כי זה הכי קל עם עורך הכי פשוט עושים זאת מוסיפים מלל וקצת קשקושים
@יהושע-זופניק לא לא..
אני צריך משהוא "שירקוד" בקצב של המוזיקה.. -
@יהושע-זופניק לא לא..
אני צריך משהוא "שירקוד" בקצב של המוזיקה..@מנדי-PRO אה הבנתי אתה מדבר על הפסי סאונד?
-
@מנדי-PRO אה הבנתי אתה מדבר על הפסי סאונד?
@יהושע-זופניק כן,אבל לא חייב דווקא פסי סאונד
-
@יהושע-זופניק כן,אבל לא חייב דווקא פסי סאונד
@מנדי-PRO תקשיב יש לך פה מלא תוכנות
אתה רק צריך להשיג את קבצי האנימציה \ אפקטים חזותיים וכו' .... לבד כי לא כולם מאובזרים כ"כ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות