בעיה | איפוס רשת שיצר בעיה
-
שלום,
בנסיון להשתמש במגירת סים במחשב נייד, עשיתי איפוס רשת, ומאז נעלם לי הסמל של ה-WIFI משורת המשימות ואני יכול להתחבר לאינטרנט רק ע"י חיבור הראוטר לכבל (במקום חיבור אלחוטי שהייתי רגיל עד עכשיו). יש לזה פתרון? -
שלום,
בנסיון להשתמש במגירת סים במחשב נייד, עשיתי איפוס רשת, ומאז נעלם לי הסמל של ה-WIFI משורת המשימות ואני יכול להתחבר לאינטרנט רק ע"י חיבור הראוטר לכבל (במקום חיבור אלחוטי שהייתי רגיל עד עכשיו). יש לזה פתרון? -
@ישראל-ס אמר בבעיה | איפוס רשת שיצר בעיה:
@elazar Latitude 7490
תתקין את זה ותעשה הפעלה מחדש תראה אם פתר את הבעיה
-
שלום,
בנסיון להשתמש במגירת סים במחשב נייד, עשיתי איפוס רשת, ומאז נעלם לי הסמל של ה-WIFI משורת המשימות ואני יכול להתחבר לאינטרנט רק ע"י חיבור הראוטר לכבל (במקום חיבור אלחוטי שהייתי רגיל עד עכשיו). יש לזה פתרון?@ישראל-ס אמר בבעיה | איפוס רשת שיצר בעיה:
בנסיון להשתמש במגירת סים במחשב נייד
אין מה להשתמש אם לא רואים רכיב "מודם".
במילים אחרות - אם אתה לא הוספת רכיב LTE WWAN באופן עצמאי, אז העיקר חסר מהספר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
