בקשה | האם יש סקריפט שמאפשר מעקף לווי פיי וחשבון מיקרוסופט
-
מי שמנסה להתקין ווינדוס 11 עדכני בהתקנה נקיה בעי חיבור לאינטרנט + חיבור חשבון מיקרוסופט
האם למישהו יש מעקף לכך? או שמוכרח אני להתקין windows 11 בגירסא ישנה שלא דרשה את הדרישות הללו?@הנני-העני
תתקין את גרסת פרו
תעבור על המדריך הבא כדי לבטל את ההתקנה האוטומטית של וינדוס -
מי שמנסה להתקין ווינדוס 11 עדכני בהתקנה נקיה בעי חיבור לאינטרנט + חיבור חשבון מיקרוסופט
האם למישהו יש מעקף לכך? או שמוכרח אני להתקין windows 11 בגירסא ישנה שלא דרשה את הדרישות הללו? -
@הנני-העני תקליד בשורת המייל :A@A.COM ותחרטט סיסמה זה יתן שגיאה ואז ללחוץ על כפתור חזור וזה לא מבקש עוד פעם מייל
@גגגג אמר בבקשה | האם יש סקריפט שמאפשר מעקף לווי פיי וחשבון מיקרוסופט:
@הנני-העני תקליד בשורת המייל :A@A.COM ותחרטט סיסמה זה יתן שגיאה ואז ללחוץ על כפתור חזור וזה לא מבקש עוד פעם מייל
זה דווקא המייל הזה? מבדיקה שלי נראה שכן.
-
@גגגג אמר בבקשה | האם יש סקריפט שמאפשר מעקף לווי פיי וחשבון מיקרוסופט:
@הנני-העני תקליד בשורת המייל :A@A.COM ותחרטט סיסמה זה יתן שגיאה ואז ללחוץ על כפתור חזור וזה לא מבקש עוד פעם מייל
זה דווקא המייל הזה? מבדיקה שלי נראה שכן.
@הנני-העני בפרו התקנתי עכשיו והוא נותן אפשרות דילוג
בהגיון אין צורך דווקא את המייל הזה.. צריך מייל שגוי -
@הנני-העני בפרו התקנתי עכשיו והוא נותן אפשרות דילוג
בהגיון אין צורך דווקא את המייל הזה.. צריך מייל שגוי -
ה הנני העני סימן נושא זה כשאלה ב
-
@הנני-העני
הכי פשוט לא להתחבר לרשת וזהו -
@הנני-העני
הכי פשוט לא להתחבר לרשת וזהו -
ה הנני העני סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות