בירור | האם מחשבי נייד אסוס טובים?
-
@אבי-0 אני אומר לך מניסיון סדר העדיפויות הם אסוס ודל [באותו רמה] {ויהיו מתווכחים}
אחרי זה HP ורק אחרי זה לנובו אסוס מבחינתי הכי טוב מה שכן פלסטיקה בעבר הם אכן היו זוועה אך זה השתנה כבר לפני כ 8 שנים היום לדעתי זה המחשב המושלם .@יהושע-זופניק האם כוונתך גם לאסוס מהסדרות הפשוטות וכמו זה שאני חושב לקנות https://ksp.co.il/web/item/183359 [התקציב שלי לזה הוא בסביבות 2000 ש"ח], או שלגבי הסדרות הפשוטות שבמחיר הנ"ל HP עדיף?
תודה! -
@יהושע-זופניק האם כוונתך גם לאסוס מהסדרות הפשוטות וכמו זה שאני חושב לקנות https://ksp.co.il/web/item/183359 [התקציב שלי לזה הוא בסביבות 2000 ש"ח], או שלגבי הסדרות הפשוטות שבמחיר הנ"ל HP עדיף?
תודה!@אבי-0 אני יש לי כבר 12 שנה אסוס מהפשוטים ביותר והוא מחזיק ..... בלע"ה
חוץ מפלסטיקה שהישנים לא היו יותר מידי טובים -
@יהושע-זופניק אמר בבירור | האם מחשבי נייד אסוס טובים?:
@יעקב-אליעזר תנחומי על עוד כמה שנים שתאכל קש מלנובו [בעיקר טינקפד] ! {דריברים התקנים פיזים וכו' }
???
טינקפד בסדרת X וT מעולים ומחזיקים מעמד שנים רבות
ולא נתקלתי בשום בעיות דרייברים בהם@A0533057932 גם לא מקלדות חיבורים רמקולים וכו'...?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות