בעיה | איפוס לשיאומי טאץ' נעול
-
@דוד-ק-0 אמר בבעיה | איפוס לשיאומי טאץ' נעול:
מישהו יודע האם יש דרך לאפס שיאומי טאץ' qin2 נעול עם דפוס ששכחתי את הקוד?
להיכנס לרקוברי, כשהמכשיר מכובה לחיצה על הלחצן האדום + ווליום עליון , להמתין עד שיופיע מסך עם המילים no command ומיד לשחרר את הלחצנים, לחיצה קצרה שוב על הלחצן האדום ווליום עליון ונכנסת לרקוברי, שם תבחר ב reset.
-
@דוד-ק-0 אמר בבעיה | איפוס לשיאומי טאץ' נעול:
מישהו יודע האם יש דרך לאפס שיאומי טאץ' qin2 נעול עם דפוס ששכחתי את הקוד?
להיכנס לרקוברי, כשהמכשיר מכובה לחיצה על הלחצן האדום + ווליום עליון , להמתין עד שיופיע מסך עם המילים no command ומיד לשחרר את הלחצנים, לחיצה קצרה שוב על הלחצן האדום ווליום עליון ונכנסת לרקוברי, שם תבחר ב reset.
-
@משה-מזרחי כן
-
@משה-מזרחי לא
-
@משה-מזרחי יש מדריכים בפורום
@מישהו12 איפה יש מדריך כזה???
אתה יכול לשלוח לי אותו -
@מישהו12 איפה יש מדריך כזה???
אתה יכול לשלוח לי אותו -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות