בעיה | זיכרון ראם לא מנוצל
-
יש לי מחשב עם 8 ג'יגה ראם, בפועל רמת הניצול מעולם לא עברה את ה50% האם יש למישהו מושג למה?
מצורף תצ"מ ממנהל המשימות

@שליו האם מערכת ההפעלה הינה X32 ולא X64?
-
@שליו האם מערכת ההפעלה הינה X32 ולא X64?
@A0533057932 אמר בבעיה | זיכרון ראם לא מנוצל:
@שליו האם מערכת ההפעלה הינה X32 ולא X64?
מערכת 32 למיטב זכרוני מנצלת עד 3GB
-
@יהודה-12
ערכתי כעת את התמונה למעלה ושם מופיע שרק 4 GB זמין
האם מישהו יודע איך אפשר לשנות את זה? -
@A0533057932 אמר בבעיה | זיכרון ראם לא מנוצל:
@שליו האם מערכת ההפעלה הינה X32 ולא X64?
מערכת 32 למיטב זכרוני מנצלת עד 3GB
@nte אמר בבעיה | זיכרון ראם לא מנוצל:
@A0533057932 אמר בבעיה | זיכרון ראם לא מנוצל:
@שליו האם מערכת ההפעלה הינה X32 ולא X64?
מערכת 32 למיטב זכרוני מנצלת עד 3GB
-
@שליו האם מערכת ההפעלה הינה X32 ולא X64?
@A0533057932
דוקא מערכת ההפעלה היא וינ 11 פרו 64 ביט -
@A0533057932
דוקא מערכת ההפעלה היא וינ 11 פרו 64 ביט@שליו כמו שאמרו לך
מה קורה שאתה פותח הרבה חלוניות בכרום? -
@שליו כמו שאמרו לך
מה קורה שאתה פותח הרבה חלוניות בכרום?@A0533057932
מעולם לא עבר לי את ה50% בכל מצב שהוא -
@A0533057932
מעולם לא עבר לי את ה50% בכל מצב שהוא -
@שליו תנסה לבדוק את הזיכרון עם תוכנה כמו OCCT
-
@הנני-העני
סליחה על האיחור בתגובה...

-
@A0533057932
מעולם לא עבר לי את ה50% בכל מצב שהוא@שליו אמר בבעיה | זיכרון ראם לא מנוצל:
@A0533057932
מעולם לא עבר לי את ה50% בכל מצב שהואכשהוא מגיע ל50 אחוז המחשב נתקע? או שהוא ממשיך לעבוד כרגיל?
אם הוא ממשיך לעבוד כרגיל אז מה אכפת לך?!... שימשיך כך עד 120...! -
@שליו אמר בבעיה | זיכרון ראם לא מנוצל:
@A0533057932
מעולם לא עבר לי את ה50% בכל מצב שהואכשהוא מגיע ל50 אחוז המחשב נתקע? או שהוא ממשיך לעבוד כרגיל?
אם הוא ממשיך לעבוד כרגיל אז מה אכפת לך?!... שימשיך כך עד 120...!@aiib אמר בבעיה | זיכרון ראם לא מנוצל:
אם הוא ממשיך לעבוד כרגיל אז מה אכפת לך?!... שימשיך כך עד 120...!
זה מן הסתם איטי יותר
-
@aiib אמר בבעיה | זיכרון ראם לא מנוצל:
אם הוא ממשיך לעבוד כרגיל אז מה אכפת לך?!... שימשיך כך עד 120...!
זה מן הסתם איטי יותר
@מתכנת-חובב
בהחלט!
אם יש לי 8 למה שיעבוד על 4 -
@מתכנת-חובב
בהחלט!
אם יש לי 8 למה שיעבוד על 4@שליו כי זו ערכת העבודה של התוכנות שאתה משתמש...
אני מקוה שאני לא טועה בזה שהישנה צריכה גבוהה יותר בשאר רכיבי המערכת..? -
@מתכנת-חובב
בהחלט!
אם יש לי 8 למה שיעבוד על 4
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות