בקשת מידע | הודעות מולטימדיה- בלתי אפשרי בשיאומי הלזה?
-
סלחו לי אם השאלה כבר נשאלה, חפשתי ולא מצאתי
קבלתי כבר מס פעמים הודעות מולטימדיה לשיאומי, באף אחת מהפעמים לא ניתן היה לפתוח את ההודעה
כשכאשר לוחצים על ההודעה מופיעה המילה "מוריד", אבל לא סביר שעברו שלושה חודשים והוא עדיין בשלו, הלא כן?
(אין גם אפשרות להעביר את ההודעה לטל אחר כדי לפתוח אותה שם)
רק אצלי?
יש פתרון? -
סלחו לי אם השאלה כבר נשאלה, חפשתי ולא מצאתי
קבלתי כבר מס פעמים הודעות מולטימדיה לשיאומי, באף אחת מהפעמים לא ניתן היה לפתוח את ההודעה
כשכאשר לוחצים על ההודעה מופיעה המילה "מוריד", אבל לא סביר שעברו שלושה חודשים והוא עדיין בשלו, הלא כן?
(אין גם אפשרות להעביר את ההודעה לטל אחר כדי לפתוח אותה שם)
רק אצלי?
יש פתרון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות