דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מערכות IVR - ימות המשיח
  4. שלוחת טריוויה במערכת IVR

שלוחת טריוויה במערכת IVR

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מערכות IVR - ימות המשיח
13 פוסטים 3 כותבים 712 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אבוב

    @dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:

    אחרי הכל השאלות והתשובות זה דבר די חשוב בטריוויה....

    אהבתי את הסגנון
    אבל שמת קובץ בשם 000 עם השאלות?

    D מנותק
    D מנותק
    dudu
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    ‏‏לכידה.PNG
    זהו צילום המסך, מה לא עשיתי נכון כאן??

    D א 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • D dudu

      ‏‏לכידה.PNG
      זהו צילום המסך, מה לא עשיתי נכון כאן??

      D מנותק
      D מנותק
      dudu
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @dudu יש לציין שהשאלה נמצאת בקובץ q ו- a b c זהו קבצי התשובות.

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • D dudu

        ‏‏לכידה.PNG
        זהו צילום המסך, מה לא עשיתי נכון כאן??

        א מנותק
        א מנותק
        אבוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:

        ‏‏לכידה.PNG
        זהו צילום המסך, מה לא עשיתי נכון כאן??

        איפה הקובץ עם השאלות?
        ותעלה לפה את מה שכתבת ב INI

        D תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • D dudu

          @dudu יש לציין שהשאלה נמצאת בקובץ q ו- a b c זהו קבצי התשובות.

          א מנותק
          א מנותק
          אבוב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:

          @dudu יש לציין שהשאלה נמצאת בקובץ q ו- a b c זהו קבצי התשובות.

          למה לעשות ככה?
          למה לא בקובץ 000 את השאלות ואת התשובות?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אבוב

            @dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:

            ‏‏לכידה.PNG
            זהו צילום המסך, מה לא עשיתי נכון כאן??

            איפה הקובץ עם השאלות?
            ותעלה לפה את מה שכתבת ב INI

            D מנותק
            D מנותק
            dudu
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @אבוב type=trivia_questions
            trivia_questions_sub_folders=yes
            trivia_questions_type=last_save
            trivia_questions_location=always
            trivia_questions_expires_no_more_points=1s
            trivia_questions_finish_double_points=yes
            trivia_questions_points_1=10
            trivia_questions_points_2=5
            זהו ה INI העתקתי אותו מוכן מהפורום של ימות.

            D א 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • D dudu

              @אבוב type=trivia_questions
              trivia_questions_sub_folders=yes
              trivia_questions_type=last_save
              trivia_questions_location=always
              trivia_questions_expires_no_more_points=1s
              trivia_questions_finish_double_points=yes
              trivia_questions_points_1=10
              trivia_questions_points_2=5
              זהו ה INI העתקתי אותו מוכן מהפורום של ימות.

              D מנותק
              D מנותק
              dudu
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @dudu מה זאת אומרת בקובץ 000 ? לפי איך שהבנתי בפורום לפי שם התיקיה הוא מזהה את אם זה שאלה או תשובה והאם מדובר בתשובה נכונה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • D dudu

                @אבוב type=trivia_questions
                trivia_questions_sub_folders=yes
                trivia_questions_type=last_save
                trivia_questions_location=always
                trivia_questions_expires_no_more_points=1s
                trivia_questions_finish_double_points=yes
                trivia_questions_points_1=10
                trivia_questions_points_2=5
                זהו ה INI העתקתי אותו מוכן מהפורום של ימות.

                א מנותק
                א מנותק
                אבוב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:

                type=trivia_questions
                trivia_questions_sub_folders=yes
                trivia_questions_type=last_save
                trivia_questions_location=always
                trivia_questions_expires_no_more_points=1s
                trivia_questions_finish_double_points=yes
                trivia_questions_points_1=10
                trivia_questions_points_2=5

                למה אתה לא עושה את מודול מבחן?
                זה הרבה יותר נורמלי

                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אבוב

                  @dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:

                  type=trivia_questions
                  trivia_questions_sub_folders=yes
                  trivia_questions_type=last_save
                  trivia_questions_location=always
                  trivia_questions_expires_no_more_points=1s
                  trivia_questions_finish_double_points=yes
                  trivia_questions_points_1=10
                  trivia_questions_points_2=5

                  למה אתה לא עושה את מודול מבחן?
                  זה הרבה יותר נורמלי

                  D מנותק
                  D מנותק
                  dudu
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @אבוב איפה נמצא מודול המבחן? במה מדובר במבחן אמריקאי??

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • D dudu

                    @אבוב איפה נמצא מודול המבחן? במה מדובר במבחן אמריקאי??

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אבוב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:

                    @אבוב איפה נמצא מודול המבחן? במה מדובר במבחן אמריקאי??

                    https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=4&t=4537&hilit=מודול+מבחן

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אבוב

                      @dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:

                      @אבוב איפה נמצא מודול המבחן? במה מדובר במבחן אמריקאי??

                      https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=4&t=4537&hilit=מודול+מבחן

                      D מנותק
                      D מנותק
                      dudu
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @אבוב תודה על העזרה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר