שלוחת טריוויה במערכת IVR
-
@dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:
אחרי הכל השאלות והתשובות זה דבר די חשוב בטריוויה....
אהבתי את הסגנון
אבל שמת קובץ בשם 000 עם השאלות? -
@dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:

זהו צילום המסך, מה לא עשיתי נכון כאן??איפה הקובץ עם השאלות?
ותעלה לפה את מה שכתבת ב INI@אבוב type=trivia_questions
trivia_questions_sub_folders=yes
trivia_questions_type=last_save
trivia_questions_location=always
trivia_questions_expires_no_more_points=1s
trivia_questions_finish_double_points=yes
trivia_questions_points_1=10
trivia_questions_points_2=5
זהו ה INI העתקתי אותו מוכן מהפורום של ימות. -
@אבוב type=trivia_questions
trivia_questions_sub_folders=yes
trivia_questions_type=last_save
trivia_questions_location=always
trivia_questions_expires_no_more_points=1s
trivia_questions_finish_double_points=yes
trivia_questions_points_1=10
trivia_questions_points_2=5
זהו ה INI העתקתי אותו מוכן מהפורום של ימות. -
@אבוב type=trivia_questions
trivia_questions_sub_folders=yes
trivia_questions_type=last_save
trivia_questions_location=always
trivia_questions_expires_no_more_points=1s
trivia_questions_finish_double_points=yes
trivia_questions_points_1=10
trivia_questions_points_2=5
זהו ה INI העתקתי אותו מוכן מהפורום של ימות.@dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:
type=trivia_questions
trivia_questions_sub_folders=yes
trivia_questions_type=last_save
trivia_questions_location=always
trivia_questions_expires_no_more_points=1s
trivia_questions_finish_double_points=yes
trivia_questions_points_1=10
trivia_questions_points_2=5למה אתה לא עושה את מודול מבחן?
זה הרבה יותר נורמלי -
@dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:
type=trivia_questions
trivia_questions_sub_folders=yes
trivia_questions_type=last_save
trivia_questions_location=always
trivia_questions_expires_no_more_points=1s
trivia_questions_finish_double_points=yes
trivia_questions_points_1=10
trivia_questions_points_2=5למה אתה לא עושה את מודול מבחן?
זה הרבה יותר נורמלי -
@dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:
@אבוב איפה נמצא מודול המבחן? במה מדובר במבחן אמריקאי??
https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=4&t=4537&hilit=מודול+מבחן
-
@dudu אמר בשלוחת טריוויה במערכת IVR:
@אבוב איפה נמצא מודול המבחן? במה מדובר במבחן אמריקאי??
https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=4&t=4537&hilit=מודול+מבחן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות