מדריך | העתקה והדבקה מרובה
-
פיצ'ר נהדר שכדאי לשתף (אם זה לא מופיע כבר בפורום)
למשל אני רוצה להעתיק מספר מילים ולהדביק במקום אחר, מה עושים?! פשוט CTRL+C ואז CTRL+V
אבל כל פעם שעושים CTRL+C מחדש, הקודם נעלם
איך אפשר לעשות רשימת הדבקה, שתהיה לי רשימה שממנה אני יוכל להדביק מה שאני רוצה?!?בשביל זה ווינדוס עשו "לוח" (clipboard)
לוחצים WIN+V שזה פותח את הלוח, מפעילים את הלוח
ואז, ראה זה פלא, בכל פעם שעושים CTRL+C זה מוסיף את זה ללוח, וכשמגיעים להדביק משהו לוחצים WIN+V ואז בוחרים מה רוצים להדביק !
תמונה מצורפת

-
פיצ'ר נהדר שכדאי לשתף (אם זה לא מופיע כבר בפורום)
למשל אני רוצה להעתיק מספר מילים ולהדביק במקום אחר, מה עושים?! פשוט CTRL+C ואז CTRL+V
אבל כל פעם שעושים CTRL+C מחדש, הקודם נעלם
איך אפשר לעשות רשימת הדבקה, שתהיה לי רשימה שממנה אני יוכל להדביק מה שאני רוצה?!?בשביל זה ווינדוס עשו "לוח" (clipboard)
לוחצים WIN+V שזה פותח את הלוח, מפעילים את הלוח
ואז, ראה זה פלא, בכל פעם שעושים CTRL+C זה מוסיף את זה ללוח, וכשמגיעים להדביק משהו לוחצים WIN+V ואז בוחרים מה רוצים להדביק !
תמונה מצורפת

-
@Yanky
לא עובד לכם?
כנראה שפשוט לא הפעלתם את זה בהגדרות
הגדרות/מערכת/לוח
כך זה בווינדוס 11:

-
Y Yanky התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות