בעיה | כרטיס סים נטו וויז של נטפרי
-
רכשתי כרטיס סים של נטפרי נטו וויז מיוסי תקשורת.רק הבעיה היא שאני לא מצליח להתחבר לוויז.ביוסי תקשורת אומרים שלא צריך להיו בעיה מכיון שהמכשיר שלי מחובר לאינטרנט.
אולי משהוא מכיר את העניין.
תזכו למצוות. -
@מוטי-ברנד אמר בבעיה | כרטיס סים נטו וויז של נטפרי:
צריך להגדיר APN בהגדרות
תתקשר ליוסי תקשורת, הם יסבירו לך בדיוק מה עושים.
עריכה: @YKINGSMART פרסם כאן מדריך מעולה. -
רכשתי כרטיס סים של נטפרי נטו וויז מיוסי תקשורת.רק הבעיה היא שאני לא מצליח להתחבר לוויז.ביוסי תקשורת אומרים שלא צריך להיו בעיה מכיון שהמכשיר שלי מחובר לאינטרנט.
אולי משהוא מכיר את העניין.
תזכו למצוות. -
@david-2 אתה צריך להוסיף apn חדש בהגדרות של המכשיר
לקרוא שם
Apn
Netoweb
שמירה
אם לא עובד תעשה הפעלה מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות