בטריה לנוקיה 3310
-
@חצקל בטריה מקורית בסביבות 60 ש"ח.
וזה לא מתנפח ביום בהיר, אלא בטעינה מעבר לצורך פעמים רבות. -
@חצקל בטריה מקורית בסביבות 60 ש"ח.
וזה לא מתנפח ביום בהיר, אלא בטעינה מעבר לצורך פעמים רבות.@תורה-צוה-לנו-משה יש הבדל בין מקורית ללא מקורית?
-
@תורה-צוה-לנו-משה יש הבדל בין מקורית ללא מקורית?
@חצקל
א. תו תקן. אמין ועמיד יותר. אא"כ המקורי הוא איכותי, שזה נדיר.
ב. בטריה לא טובה עלול להוביל גם לנזק למכשיר. -
@חצקל בטריה מקורית בסביבות 60 ש"ח.
וזה לא מתנפח ביום בהיר, אלא בטעינה מעבר לצורך פעמים רבות.@תורה-צוה-לנו-משה אמר בבטריה לנוקיה 3310:
@חצקל בטריה מקורית בסביבות 60 ש"ח.
וזה לא מתנפח ביום בהיר, אלא בטעינה מעבר לצורך פעמים רבות.זה לא מתנפח מחום?
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בבטריה לנוקיה 3310:
@חצקל בטריה מקורית בסביבות 60 ש"ח.
וזה לא מתנפח ביום בהיר, אלא בטעינה מעבר לצורך פעמים רבות.זה לא מתנפח מחום?
@אבוב חום ממה?
מה שאני אמרתי אלו אינם דברי, אלא עשרות לקוחות באו עם בטריה נפוחה, ואחרי בדיקה התברר שהשאירו את הטלפון בטעינה מעבר לצורך.
גם עכשיו נראה שזה לא מחום, יש לי טלפון שהתחמם הרבה בשיחות, והבטריה נשארה תקינה. -
זה ידוע שלכל בטריה יש לה כ2000 פעמים להטעין ואח'כ היא נהרסת ובקושי מתפקדת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות