עזרה | מצלמת אבטחה
-
אז אתה על הראוטר של בזק
10.0.0.138מוזר למה קיבלת בסריקה כתובת חיצונית
אההה
מי מי כתב למעלה את כל הכתובת האלו לסריקה
תשאיר רק
10.0.0.1 עד 10.0.0.254
-
אתה רואה שלמשל ה HP שזה כנראה מדפסת רשת יש אפשרות לפתוח נתונים אליה
תלחץ בכלים למעלה על העץ של התיקיות שיפתח את הכלהבעיה שרק שניים מופיעים עם אפשרות
והשני זה TPLINK כנראה איזה AP -
@משה-ת שהשכנים יתקשרו
-
@משה-ת שהשכנים יתקשרו
-
בכל מקרה תצטרך את השכנים
בין אם זה IP קבוע שהם צריכים להתנהל ומול הספק ולשלם
ואז תצטרך להכנס לראוטר שלהם להפנות פורטים
ובין אם זה שיחרור חסימת מצלמות אבטחה -
@אמיר למה לשלם לא הבנתי? צריך רק לפתוח את הגישה של המצלמה לענן שלה לא?
ככה הבנתי לפחות מנטפרי
הם אמרו שלא יעזור IP קבוע כי הבעיה היא במצלמה@משה-ת באם יש צורך בIP קבוע
זה מוצר שעולה כסף חודשי
ואם ניתן להשתמש בזה ללא IP קובע
עליך לפנות לרימון שיפתחו לך את החסימות - וזה שוב השכן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות