בקשת מידע | איך עושים באקסל הכפלת שלוחות
-
ח חזק חזק סימן נושא זה כשאלה ב
-
שמעתי שאפשר לעשות ששלוחה מסוימת תהיה כפול 10 באותה השלוחה ושאני יעלה את זה דרך האקסל, לדוגמא אני רוצה לעשות שלוחת תפריט שבה אפשר להקיש רק 1 ושאר השלוחות הם מעבר לשלוחה אחרת, ולכן אשמח לדעת איך עושים את זה.
-
@סקרן-0 אמר בבקשת מידע | איך עושים באקסל הכפלת שלוחות:
@חזק-חזק אולי תוכל לפרט יותר?
בשמחה, יש לי תפריט שאני רוצה שרק שלוחה אחת תהיה פעילה בו ושאר השלוחות יהיו מעבר לשלוחה אחרת, עכשיו חבל לי על הזמן לפתוח 11 שלוחות (כולל # ו* ) אלא שמעתי שאפשר שאת ההכפלה הזאת של השלוחות יעשה אקסל, ולכן אני שואל כיצד עושים זאת?
-
@סקרן-0 אמר בבקשת מידע | איך עושים באקסל הכפלת שלוחות:
@חזק-חזק אולי תוכל לפרט יותר?
בשמחה, יש לי תפריט שאני רוצה שרק שלוחה אחת תהיה פעילה בו ושאר השלוחות יהיו מעבר לשלוחה אחרת, עכשיו חבל לי על הזמן לפתוח 11 שלוחות (כולל # ו* ) אלא שמעתי שאפשר שאת ההכפלה הזאת של השלוחות יעשה אקסל, ולכן אני שואל כיצד עושים זאת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות