מערכת תוכן
-
@שמואל האם יש אפשרות שבמערכת אחת בימות המשיח יהיה גם שירות פקס למייל וגם שאר הפונקציות או שזה יהרוס את האפשרות של הפקס?
@ארי אולי @אבוב @יעקב-ישראל יודעים..
-
@שמואל האם יש אפשרות שבמערכת אחת בימות המשיח יהיה גם שירות פקס למייל וגם שאר הפונקציות או שזה יהרוס את האפשרות של הפקס?
@ארי אמר במערכת תוכן:
@שמואל האם יש אפשרות שבמערכת אחת בימות המשיח יהיה גם שירות פקס למייל וגם שאר הפונקציות או שזה יהרוס את האפשרות של הפקס?
תוכל לעשות פילטר לפי רשימות תפוצה ותעשה שכל מי שרשום יעבור לשלוחה 1 (שלוחת התפריט הרגילה של הקו שלך) ומי שישלח פקס הוא בדרך כלל לא רשום (כי זה על קו של פקס ולא של דיבור)
ואז הוא יגיע רק לפקס -
@ארי אמר במערכת תוכן:
@שמואל האם יש אפשרות שבמערכת אחת בימות המשיח יהיה גם שירות פקס למייל וגם שאר הפונקציות או שזה יהרוס את האפשרות של הפקס?
תוכל לעשות פילטר לפי רשימות תפוצה ותעשה שכל מי שרשום יעבור לשלוחה 1 (שלוחת התפריט הרגילה של הקו שלך) ומי שישלח פקס הוא בדרך כלל לא רשום (כי זה על קו של פקס ולא של דיבור)
ואז הוא יגיע רק לפקס -
@ארי אמר במערכת תוכן:
@אבוב איך עושים פילטר?
-
@ארי אמר במערכת תוכן:
@אבוב איך עושים פילטר?
@אבוב @שמואל אני מתנצל שאני מטריד אבל יש לי כמה שאלות
אני מעונין שמי שלא רשום זה יהיה פקס ומי שכן זה יגיע לשלוחות שלוחה 1 יהיה העברת שיחות לכל מיני מערכות בימות המשיח, איך עושים את זה?
שלוחה 2 יהיה הקלטה קולית שתגיע למייל איך עושים את זה ?
שלוחה נוספת שיהיה השמעת קבצים שלי איך עושים את זה ?
וכן שיהיה הרשאות שונות זה אומר קבוצה מסוימת תוכל להגיע להכול וחלק רק לחלק וכן שגם מספר שלא רשום יוכל להשתמש בסיסמא ולהתחבר
השאלה היא אם זה אפשרי ואיך?
תודה מראש -
@אבוב @שמואל אני מתנצל שאני מטריד אבל יש לי כמה שאלות
אני מעונין שמי שלא רשום זה יהיה פקס ומי שכן זה יגיע לשלוחות שלוחה 1 יהיה העברת שיחות לכל מיני מערכות בימות המשיח, איך עושים את זה?
שלוחה 2 יהיה הקלטה קולית שתגיע למייל איך עושים את זה ?
שלוחה נוספת שיהיה השמעת קבצים שלי איך עושים את זה ?
וכן שיהיה הרשאות שונות זה אומר קבוצה מסוימת תוכל להגיע להכול וחלק רק לחלק וכן שגם מספר שלא רשום יוכל להשתמש בסיסמא ולהתחבר
השאלה היא אם זה אפשרי ואיך?
תודה מראש@ארי אמר במערכת תוכן:
@אבוב @שמואל אני מתנצל שאני מטריד אבל יש לי כמה שאלות
אני מעונין שמי שלא רשום זה יהיה פקס ומי שכן זה יגיע לשלוחות שלוחה 1 יהיה העברת שיחות לכל מיני מערכות בימות המשיח, איך עושים את זה?
שלוחה 2 יהיה הקלטה קולית שתגיע למייל איך עושים את זה ?
שלוחה נוספת שיהיה השמעת קבצים שלי איך עושים את זה ?
וכן שיהיה הרשאות שונות זה אומר קבוצה מסוימת תוכל להגיע להכול וחלק רק לחלק וכן שגם מספר שלא רשום יוכל להשתמש בסיסמא ולהתחבר
השאלה היא אם זה אפשרי ואיך?
תודה מראש
נתחיל מהסוף
אין אופציה להכנס עם סיסמה כי כל ה"מהלך" בנוי מקומבינה שמי שלא נמצא מגיע לפקס
אתה תצטרך להגדיר שכל מי שנמצא ברשימת תפוצה יגיע לשלוחה 1 ומי שלא יגיע לשלוחה 2
תגדיר את שלוחה 1 כתפריט ואת שלוחה 2 כמודול פקס
ואז תשים בשלוחה 1 את כל התפריט כאשר בכל כניסה לכל שלוחה תוכל לשים פילטר שמי שלא ברשימת תפוצה מנהלים לא יוכל להכנס או תעשה כמו דרגות בניהול -
@ארי אמר במערכת תוכן:
@אבוב @שמואל אני מתנצל שאני מטריד אבל יש לי כמה שאלות
אני מעונין שמי שלא רשום זה יהיה פקס ומי שכן זה יגיע לשלוחות שלוחה 1 יהיה העברת שיחות לכל מיני מערכות בימות המשיח, איך עושים את זה?
שלוחה 2 יהיה הקלטה קולית שתגיע למייל איך עושים את זה ?
שלוחה נוספת שיהיה השמעת קבצים שלי איך עושים את זה ?
וכן שיהיה הרשאות שונות זה אומר קבוצה מסוימת תוכל להגיע להכול וחלק רק לחלק וכן שגם מספר שלא רשום יוכל להשתמש בסיסמא ולהתחבר
השאלה היא אם זה אפשרי ואיך?
תודה מראש
נתחיל מהסוף
אין אופציה להכנס עם סיסמה כי כל ה"מהלך" בנוי מקומבינה שמי שלא נמצא מגיע לפקס
אתה תצטרך להגדיר שכל מי שנמצא ברשימת תפוצה יגיע לשלוחה 1 ומי שלא יגיע לשלוחה 2
תגדיר את שלוחה 1 כתפריט ואת שלוחה 2 כמודול פקס
ואז תשים בשלוחה 1 את כל התפריט כאשר בכל כניסה לכל שלוחה תוכל לשים פילטר שמי שלא ברשימת תפוצה מנהלים לא יוכל להכנס או תעשה כמו דרגות בניהול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות