בעיה | בעיה בהעתקת תיקיה
-
יש לי תיקיה שאני מנסה להעתיק וזה כותב לי שאין לי מספיק מקום בכרטיס אפילו שהתיקייה היא 5 גיגה ויש לי 114 גיגה פנויים, מה יכול להיות הפתרון? (יכול להיות שמי שהעביר לי את התיקייה הגדיר את זה כך באיזה צורה אבל אין לי אפשרות לשאול אותו)
@טכנופוב כטכנופוב זאת שאלה לא בדיוק...
יש על זה המון אשכולות
חפש ותמצא -
@טכנופוב כטכנופוב זאת שאלה לא בדיוק...
יש על זה המון אשכולות
חפש ותמצא -
@משחזר-מידע מה שמצאתי זה רק זה אבל אצלי כן הצלחתי להעביר קבצים אחרים בגודל של 50 ג"ב ורק את התקיה הזו (שאגב, זה קבצים דחוסים) לא הצלחתי, וגם נראה לי שהמערכת קבצים שלי היא exfat ,
קבל תמונה
@טכנופוב נראה לך או שבדקת??? (כשפותחים חלון פירמוט המחשב תמיד יציע את זה כברירת מחדל צריך לפרמט באמת)
בכל מקרה אין בעיה להעתיק תקייה גם של 100 ג"ב הבעיה היא רק כשזה קובץ אחד ששוקל יותר מ4 ג"ב לכן הפעם שמדובר בקובץ דחוס הוא באמת לא יתן לך להעתיק אלא"כ תפרמט לekfat -
@משחזר-מידע מה שמצאתי זה רק זה אבל אצלי כן הצלחתי להעביר קבצים אחרים בגודל של 50 ג"ב ורק את התקיה הזו (שאגב, זה קבצים דחוסים) לא הצלחתי, וגם נראה לי שהמערכת קבצים שלי היא exfat ,
קבל תמונה
@טכנופוב אמר בבעיה | בעיה בהעתקת תיקיה:
וגם נראה לי שהמערכת קבצים שלי היא exfat
בודקים בניהול דיסקים
-
@טכנופוב אמר בבעיה | בעיה בהעתקת תיקיה:
וגם נראה לי שהמערכת קבצים שלי היא exfat
בודקים בניהול דיסקים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות