מחשב ibm r50e
-
@chv
ראשית, תודה רבה על שליחת הקבצים, הורדתי וחילצתי, האם ידוע לך על איזה קובץ אני אמור ללחוץ ע"מ להפעילו ? -
http://dl.drp.su/driverpacks/repack/LAN_Intel/Intel/FORCED/5x86/PRO100/Intel-FORCED-5x86-PRO100-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ e100b325.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Video_Intel-XP/Intel/FORCED/5x86/82855_6.14.10.4656/Intel-FORCED-5x86-82855_6.14.10.4656-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ ialmnt5.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Sounds_Realtek/Realtek/FORCED/All5x86x64/A406/Realtek-FORCED-All5x86x64-A406-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ Alcxau0.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/WLAN-WiFi/Intel/FORCED/5x86/others/Intel-FORCED-5x86-others-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ w29n51.INF ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Vendor/Lenovo/WinAll/PowerManagement/1.67.16.42/Lenovo-WinAll-PowerManagement-1.67.16.42-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ IBMPMDRV.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Modem/Motorola/WinAll/PCI_6.12.25.06/Motorola-WinAll-PCI_6.12.25.06-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ smserial.inf ובחר ב"התקן" -
http://dl.drp.su/driverpacks/repack/LAN_Intel/Intel/FORCED/5x86/PRO100/Intel-FORCED-5x86-PRO100-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ e100b325.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Video_Intel-XP/Intel/FORCED/5x86/82855_6.14.10.4656/Intel-FORCED-5x86-82855_6.14.10.4656-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ ialmnt5.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Sounds_Realtek/Realtek/FORCED/All5x86x64/A406/Realtek-FORCED-All5x86x64-A406-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ Alcxau0.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/WLAN-WiFi/Intel/FORCED/5x86/others/Intel-FORCED-5x86-others-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ w29n51.INF ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Vendor/Lenovo/WinAll/PowerManagement/1.67.16.42/Lenovo-WinAll-PowerManagement-1.67.16.42-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ IBMPMDRV.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Modem/Motorola/WinAll/PCI_6.12.25.06/Motorola-WinAll-PCI_6.12.25.06-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ smserial.inf ובחר ב"התקן"@יוסי-מחשבים
config.xml
בהמשך לצאט ביננו - זה הקובץ שנוצר -
@יוסי-מחשבים
config.xml
בהמשך לצאט ביננו - זה הקובץ שנוצר@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
config.xml
בהמשך לצאט ביננו - זה הקובץ שנוצרתנסה אם הגירסה המתקדמת יותר שהבאתי לך (אמור להווצר קובץ בסיומת MC)
לידע:
אני מנסה את עדכוני הדרייברים אופליין של DriversCloud ראה כאן -
@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
config.xml
בהמשך לצאט ביננו - זה הקובץ שנוצרתנסה אם הגירסה המתקדמת יותר שהבאתי לך (אמור להווצר קובץ בסיומת MC)
לידע:
אני מנסה את עדכוני הדרייברים אופליין של DriversCloud ראה כאן -
-
@יוסי-מחשבים
בינתיים נתקלתי בעיה שאינה קשורה, אולי תוכל לעזור לי בענין
פי די אף PDF בעברית עם אפשרויות שונות כגון מחיקת והוספת עמודים וכן איחוד קבצים -
@יוסי-מחשבים
המחשב מתריע שהתוכנה יכולה לערער את יציבות המערכת - האם להמשיך? -
@יוסי-מחשבים
המחשב מתריע שהתוכנה יכולה לערער את יציבות המערכת - האם להמשיך?@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
המחשב מתריע שהתוכנה יכולה לערער את יציבות המערכת - האם להמשיך?כן
-
@יוסי-מחשבים
בינתיים נתקלתי בעיה שאינה קשורה, אולי תוכל לעזור לי בענין
פי די אף PDF בעברית עם אפשרויות שונות כגון מחיקת והוספת עמודים וכן איחוד קבצים@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
בינתיים נתקלתי בעיה שאינה קשורה, אולי תוכל לעזור לי בענין
פי די אף PDF בעברית עם אפשרויות שונות כגון מחיקת והוספת עמודים וכן איחוד קבצים -
@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
המחשב מתריע שהתוכנה יכולה לערער את יציבות המערכת - האם להמשיך?כן
@יוסי-מחשבים
תוכנת PDF אני צריך למחשב וינדוס 10 עם תוכנות אופיס 19 סיביות 64
במחשב שאני כעת משתמש בו -
@יוסי-מחשבים
תוכנת PDF אני צריך למחשב וינדוס 10 עם תוכנות אופיס 19 סיביות 64
במחשב שאני כעת משתמש בו@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
תוכנת PDF אני צריך למחשב וינדוס 10 עם תוכנות אופיס 19 סיביות 64
במחשב שאני כעת משתמש בותפתח נושא חדש:
https://mitmachim.top/post/9359
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות