מחשב ibm r50e
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר במחשב ibm r50e:
@DANI123 אני לא מנסה להוריד, אני בחבילה מוגבלת. זה קובץ גדול?
קוראים לך @efi ?
@DANI123 סליחה, הייתה לי טעות... יש לי בעיה בפורומים שאני לא מצליח לעקוב מי שלח מה...
-
-
@efi לפי מה שנראה יש שם עוד הרבה דרייברים למחשב שלך
לכרטיס מסך, עכבר מקלדת, חיבור קווי, דיסק קשיח וכו'
תנסה להיכנס לכאן שוב https://www.driverscape.com/manufacturers/ibm/laptops-desktops/1834bwg/11871
אולי תצליח
אני לא רואה סיבה של תוכל להיכנס
בנטפרי זה פתוח -
@efi קח: https://send.firefox.com/download/ef3342ca2a924c70/#NR4o0ExxtkwSYXOeYEqpvQ
אמור להיותבפנים שתי תיקיות\זיפ
הגדול 11 מגה זה הדרייבר להתקן האלחוטי
השני כתוב שזה סוג של תוכנת שליטה (באלחוטי) או משהו בסגנון
תצליח!! -
@chv
ראשית, תודה רבה על שליחת הקבצים, הורדתי וחילצתי, האם ידוע לך על איזה קובץ אני אמור ללחוץ ע"מ להפעילו ? -
http://dl.drp.su/driverpacks/repack/LAN_Intel/Intel/FORCED/5x86/PRO100/Intel-FORCED-5x86-PRO100-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ e100b325.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Video_Intel-XP/Intel/FORCED/5x86/82855_6.14.10.4656/Intel-FORCED-5x86-82855_6.14.10.4656-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ ialmnt5.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Sounds_Realtek/Realtek/FORCED/All5x86x64/A406/Realtek-FORCED-All5x86x64-A406-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ Alcxau0.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/WLAN-WiFi/Intel/FORCED/5x86/others/Intel-FORCED-5x86-others-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ w29n51.INF ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Vendor/Lenovo/WinAll/PowerManagement/1.67.16.42/Lenovo-WinAll-PowerManagement-1.67.16.42-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ IBMPMDRV.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Modem/Motorola/WinAll/PCI_6.12.25.06/Motorola-WinAll-PCI_6.12.25.06-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ smserial.inf ובחר ב"התקן" -
http://dl.drp.su/driverpacks/repack/LAN_Intel/Intel/FORCED/5x86/PRO100/Intel-FORCED-5x86-PRO100-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ e100b325.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Video_Intel-XP/Intel/FORCED/5x86/82855_6.14.10.4656/Intel-FORCED-5x86-82855_6.14.10.4656-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ ialmnt5.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Sounds_Realtek/Realtek/FORCED/All5x86x64/A406/Realtek-FORCED-All5x86x64-A406-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ Alcxau0.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/WLAN-WiFi/Intel/FORCED/5x86/others/Intel-FORCED-5x86-others-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ w29n51.INF ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Vendor/Lenovo/WinAll/PowerManagement/1.67.16.42/Lenovo-WinAll-PowerManagement-1.67.16.42-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ IBMPMDRV.inf ובחר ב"התקן"http://dl.drp.su/driverpacks/repack/Modem/Motorola/WinAll/PCI_6.12.25.06/Motorola-WinAll-PCI_6.12.25.06-drp.zip
להתקנה הקלק ימני על הקובץ smserial.inf ובחר ב"התקן"@יוסי-מחשבים
config.xml
בהמשך לצאט ביננו - זה הקובץ שנוצר -
@יוסי-מחשבים
config.xml
בהמשך לצאט ביננו - זה הקובץ שנוצר@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
config.xml
בהמשך לצאט ביננו - זה הקובץ שנוצרתנסה אם הגירסה המתקדמת יותר שהבאתי לך (אמור להווצר קובץ בסיומת MC)
לידע:
אני מנסה את עדכוני הדרייברים אופליין של DriversCloud ראה כאן -
@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
config.xml
בהמשך לצאט ביננו - זה הקובץ שנוצרתנסה אם הגירסה המתקדמת יותר שהבאתי לך (אמור להווצר קובץ בסיומת MC)
לידע:
אני מנסה את עדכוני הדרייברים אופליין של DriversCloud ראה כאן -
-
@יוסי-מחשבים
בינתיים נתקלתי בעיה שאינה קשורה, אולי תוכל לעזור לי בענין
פי די אף PDF בעברית עם אפשרויות שונות כגון מחיקת והוספת עמודים וכן איחוד קבצים -
@יוסי-מחשבים
המחשב מתריע שהתוכנה יכולה לערער את יציבות המערכת - האם להמשיך? -
@יוסי-מחשבים
המחשב מתריע שהתוכנה יכולה לערער את יציבות המערכת - האם להמשיך?@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
המחשב מתריע שהתוכנה יכולה לערער את יציבות המערכת - האם להמשיך?כן
-
@יוסי-מחשבים
בינתיים נתקלתי בעיה שאינה קשורה, אולי תוכל לעזור לי בענין
פי די אף PDF בעברית עם אפשרויות שונות כגון מחיקת והוספת עמודים וכן איחוד קבצים@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
בינתיים נתקלתי בעיה שאינה קשורה, אולי תוכל לעזור לי בענין
פי די אף PDF בעברית עם אפשרויות שונות כגון מחיקת והוספת עמודים וכן איחוד קבצים -
@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
המחשב מתריע שהתוכנה יכולה לערער את יציבות המערכת - האם להמשיך?כן
@יוסי-מחשבים
תוכנת PDF אני צריך למחשב וינדוס 10 עם תוכנות אופיס 19 סיביות 64
במחשב שאני כעת משתמש בו -
@יוסי-מחשבים
תוכנת PDF אני צריך למחשב וינדוס 10 עם תוכנות אופיס 19 סיביות 64
במחשב שאני כעת משתמש בו@efi אמר במחשב ibm r50e:
@יוסי-מחשבים
תוכנת PDF אני צריך למחשב וינדוס 10 עם תוכנות אופיס 19 סיביות 64
במחשב שאני כעת משתמש בותפתח נושא חדש:
https://mitmachim.top/post/9359
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות