בקשה | למפה של ישראל לאפלקציה osmahd הכי מעודכנת
-
@חזק-חזק
אני מעלה פה את של ישראל בלבד ואם אתם צריכים את של העולם כולו והרשות הפלסטינית
אז תתיגו אותי בבקשה: מפות לאופליין
עריכה: (להוריד כוכביות) -
@חזק-חזק
אני מעלה פה את של ישראל בלבד ואם אתם צריכים את של העולם כולו והרשות הפלסטינית
אז תתיגו אותי בבקשה: מפות לאופליין
עריכה: (להוריד כוכביות)@אלוף-העולם-1
הקישור פגום
אני צריך גם של יו"ש אם זה לא כלול בישראל -
@אלוף-העולם-1
הקישור פגום
אני צריך גם של יו"ש אם זה לא כלול בישראל@1-היה-אברהם תוריד כוכביות
-
@חזק-חזק
אני מעלה פה את של ישראל בלבד ואם אתם צריכים את של העולם כולו והרשות הפלסטינית
אז תתיגו אותי בבקשה: מפות לאופליין
עריכה: (להוריד כוכביות)@אלוף-העולם-1
אם תוכל גם פלסטין
ביתר עילית ומודיעין עילית מופיעות חלקית בלבד
ממש תודה -
@אלוף-העולם-1
אם תוכל גם פלסטין
ביתר עילית ומודיעין עילית מופיעות חלקית בלבד
ממש תודה@1-היה-אברהם
העלתי במיוחד בשבילך!! -
@1-היה-אברהם
העלתי במיוחד בשבילך!!@אלוף-העולם-1
אין עליך, אלוף! -
@1-היה-אברהם
העלתי במיוחד בשבילך!! -
@אלוף-העולם-1
אין עליך, אלוף!@1-היה-אברהם כתב בבקשה | למפה של ישראל לאפלקציה osmahd הכי מעודכנת:
אין עליך, אלוף!
זה בעיקר מתבטא בלייקים...

-
@1-היה-אברהם כתב בבקשה | למפה של ישראל לאפלקציה osmahd הכי מעודכנת:
אין עליך, אלוף!
זה בעיקר מתבטא בלייקים...

@אלוף-העולם-1
מתנצל אבל האתר לא נותן לי
צריך 10 מוניטין -
אפשר להתקין הנחיות קול בעברית?
באפליקציה אין עברית -
אפשר להתקין הנחיות קול בעברית?
באפליקציה אין עברית@1-היה-אברהם
לא נראה לי -
@1-היה-אברהם
לא נראה לי@אלוף-העולם-1 למה בIGO כן אפשר?
-
@אלוף-העולם-1 למה בIGO כן אפשר?
-
א אלוף העולם 1 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות