בירור | שינוי גופן מערכת
-
היי חברים.
רציתי לברר במכשיר הqin 1 [הנקרא בלע"ז שיאומי מקשים] האם יש אפשרות לשנות את גופן המערכת. וא"כ איך, כי אכן ב system מופיעה תיקיית font השאלה אם אפשר להחליף שם גופנים. וא"כ איזה מהם הוא גופן המערכת ואיך מבצעים החלפה.תודה לכולם ולפורום הנפלא הזה!
-
היי חברים.
רציתי לברר במכשיר הqin 1 [הנקרא בלע"ז שיאומי מקשים] האם יש אפשרות לשנות את גופן המערכת. וא"כ איך, כי אכן ב system מופיעה תיקיית font השאלה אם אפשר להחליף שם גופנים. וא"כ איזה מהם הוא גופן המערכת ואיך מבצעים החלפה.תודה לכולם ולפורום הנפלא הזה!
@אליר325000 עם כל בו רוט זה ממש פשוט.
-
@אליר325000 עם כל בו רוט זה ממש פשוט.
@Ykingsmart
תודה. יש לך קישור. -
@Ykingsmart
תודה. יש לך קישור. -
@אליר325000 עם כל בו רוט זה ממש פשוט.
@Ykingsmart אמר בבירור | שינוי גופן מערכת:
@אליר325000 עם כל בו רוט זה ממש פשוט.
יש לך נסיון עם זה וזה עבד לך
כי אני מעולם זה לא עבד לי ורק גרם לי שהטלפון ימות ויצטרכו לצרוב מחדש -
@Ykingsmart אמר בבירור | שינוי גופן מערכת:
@אליר325000 עם כל בו רוט זה ממש פשוט.
יש לך נסיון עם זה וזה עבד לך
כי אני מעולם זה לא עבד לי ורק גרם לי שהטלפון ימות ויצטרכו לצרוב מחדש@א-מ-ל אמר בבירור | שינוי גופן מערכת:
ורק גרם לי שהטלפון ימות ויצטרכו לצרוב מחדש
באמת!!!????
נס שלא ניסתי עדיין! -
@Ykingsmart אמר בבירור | שינוי גופן מערכת:
@אליר325000 עם כל בו רוט זה ממש פשוט.
יש לך נסיון עם זה וזה עבד לך
כי אני מעולם זה לא עבד לי ורק גרם לי שהטלפון ימות ויצטרכו לצרוב מחדש@א-מ-ל אמר בבירור | שינוי גופן מערכת:
@Ykingsmart אמר בבירור | שינוי גופן מערכת:
@אליר325000 עם כל בו רוט זה ממש פשוט.
יש לך נסיון עם זה וזה עבד לך
כי אני מעולם זה לא עבד לי ורק גרם לי שהטלפון ימות ויצטרכו לצרוב מחדשודאי. אני בכל אופן שיניתי כמה פעמים. מוזר לי שאתה אומר שזה קורס אין סיבה בעולם, גם אם היית מוחק את כל תיקיית fonts המכשיר היה עולה ללא כתב..
-
@א-מ-ל אמר בבירור | שינוי גופן מערכת:
@Ykingsmart אמר בבירור | שינוי גופן מערכת:
@אליר325000 עם כל בו רוט זה ממש פשוט.
יש לך נסיון עם זה וזה עבד לך
כי אני מעולם זה לא עבד לי ורק גרם לי שהטלפון ימות ויצטרכו לצרוב מחדשודאי. אני בכל אופן שיניתי כמה פעמים. מוזר לי שאתה אומר שזה קורס אין סיבה בעולם, גם אם היית מוחק את כל תיקיית fonts המכשיר היה עולה ללא כתב..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות