שאלה | פאזה הפוכות במונה חשמל
-
@מוט-0 אם התכוונת שהכניסה מלמעלה והיציאה מלמטה
אז ברור שיש בעיה
לא מקנא בחשמלאי שיבוא להתעסק שם ויחשוב שהוריד את הפיוז ו....@ARI אמר בשאלה | פאזה הפוכות במונה חשמל:
@מוט-0 אם התכוונת שהכניסה מלמעלה והיציאה מלמטה
אז ברור שיש בעיה
לא מקנא בחשמלאי שיבוא להתעסק שם ויחשוב שהוריד את הפיוז ו....@יצחק-e כוונתי שבשרטוט יש סימון לפאזה נכנסת וליוצאת והחלפתי ביניהם בינתיים זה לא נראה שיש בעיה (התקנתי את זה לגנרטור ולא מצאתי דרך לבדוק האם הכל תקין ולא רציתי לגלות תקלות רגע לפני שבת).
-
@ARI אמר בשאלה | פאזה הפוכות במונה חשמל:
@מוט-0 אם התכוונת שהכניסה מלמעלה והיציאה מלמטה
אז ברור שיש בעיה
לא מקנא בחשמלאי שיבוא להתעסק שם ויחשוב שהוריד את הפיוז ו....@יצחק-e כוונתי שבשרטוט יש סימון לפאזה נכנסת וליוצאת והחלפתי ביניהם בינתיים זה לא נראה שיש בעיה (התקנתי את זה לגנרטור ולא מצאתי דרך לבדוק האם הכל תקין ולא רציתי לגלות תקלות רגע לפני שבת).
-
@שמ18 אמר בשאלה | פאזה הפוכות במונה חשמל:
הוא לא יספור תקין, החשמל יעבור רגיל
[כמובן תלוי בדגמים, אבל בדרך כלל זה ככה]
זה ספר לי מצוין
-
@מוט-0 אי אפשר לומר בזה תשובה ברורה.
יש מונים שהכניסה שלו הוא מלמטה, ויש מונים שהכניסה הוא מלמעלה, ויש מונים שהכניסות והיציאות הם מלמטה, וכו'.
רק על ידי הוראות של היצרן ניתן לדעת מה קורה באמת.
או על ידי חשמלאי מוסמך שמכיר את המונה הספציפי.בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות