בקשה | תוכנה שמקריאה טקסט בקול של הוויז עם אפשרות להורדה
-
@אברהם-א אתה מכיר אולי תוכנה שמקריאה טקסט שאני כותב לה. בקול של עברית סיון כמו שיש בוויז?
-
י יאיר1997 סימן נושא זה כשאלה ב
-
-
@יאיר1997 כן
@האדם-החושב איך עושים את זה?
-
@האדם-החושב איך עושים את זה?
-
-
-
@יהושע-זופניק תודה רבה אבל אני מחפש עברית סיון כמו הקריינית של וויז
-
@יהושע-זופניק תודה רבה אבל אני מחפש עברית סיון כמו הקריינית של וויז
-
@יאיר1997 אמר בבקשה | תוכנה שמקריאה טקסט בקול של הוויז עם אפשרות להורדה:
אשמח גם אם מישהו מפה שיש לו מנוי לעלמה רידר שיוכל לעזור לי

יש לי משרד החינוך, מה אתה צריך?
@LEVI-H אמר בבקשה | תוכנה שמקריאה טקסט בקול של הוויז עם אפשרות להורדה:
@יאיר1997 אמר בבקשה | תוכנה שמקריאה טקסט בקול של הוויז עם אפשרות להורדה:
אשמח גם אם מישהו מפה שיש לו מנוי לעלמה רידר שיוכל לעזור לי

יש לי משרד החינוך, מה אתה צריך?
תוכל לתת לי קישור
לא מצאתי איפה להירשם לעובדי מערכת החינוך -
יש גם את זה:
https://voiceover.almagu.com/
https://www.almagu.com/
בקישור השני תנסה גם -
יש גם את זה:
https://voiceover.almagu.com/
https://www.almagu.com/
בקישור השני תנסה גם -
@LEVI-H תודה רבה על העזרה. אבל לצערי משתי האתרים הנ"ל לא ניתן להוריד את ההקלטה מחפש מישהו שיש לו מנוי.
@יאיר1997 אמר בבקשה | תוכנה שמקריאה טקסט בקול של הוויז עם אפשרות להורדה:
@LEVI-H תודה רבה על העזרה. אבל לצערי משתי האתרים הנ"ל לא ניתן להוריד את ההקלטה מחפש מישהו שיש לו מנוי.
תעשה הקלטה פנימית
באתר הזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
