תקיה שלא רוצה להימחק
-
@bbn מה שניסית זה התכנה הזו IObit Unlocker?
@חיים-כהן-1 לא
זה מוחק גם תקיות ?
כי אני מכיר את זה לתוכנות -
@חיים-כהן-1 לא
זה מוחק גם תקיות ?
כי אני מכיר את זה לתוכנות -
@bbn כן תנסה
יש לך את התכנה?@חיים-כהן-1 כן תודה
אני מנסה -
@חיים-כהן-1 כן תודה
אני מנסה -
שאלה
אם אתה לוחץ על התיקיה
F2
מוחק את כל התווים
כותב שם חדש
אנטר
האם מקבל את השם החדש ?
אם כן האם אפשר למחוקותו ? -
@bbn הצליח?
@חיים-כהן-1 איפה בתוכנה זה מחיקת תקיות ?
-
@חיים-כהן-1 איפה בתוכנה זה מחיקת תקיות ?
-
שאלה
אם אתה לוחץ על התיקיה
F2
מוחק את כל התווים
כותב שם חדש
אנטר
האם מקבל את השם החדש ?
אם כן האם אפשר למחוקותו ?@משחזר-מידע אמר בתקיה שלא רוצה להימחק:
שאלה
אם אתה לוחץ על התיקיה
F2
מוחק את כל התווים
כותב שם חדש
אנטר
האם מקבל את השם החדש ?
אם כן האם אפשר למחוקותו ?תודה!
אותו שגיאה כמו מקודם -
@bbn תלחץ על הקובץ עכבר ימני ואז תבחר בתכנה ואז Unlock לאחמ"כ תוכל למחוק
כך נראה לי
תנסה ותעדכן@חיים-כהן-1 כן ניסתי את כל האופציות
זה תקיה עקשנית ביותר
-
@דגלש אמר בתקיה שלא רוצה להימחק:
@bbn תכתוב בcmd
rmdir /s /q
תגרור פנימה את התקייה ו Enterמה צריך לעשות הלאה?

-
@חיים-כהן-1 כן ניסתי את כל האופציות
זה תקיה עקשנית ביותר
-
-
@bbn
שאלה
זו תיקייה שהורדת מהאינטרנט?@חיים-כהן-1 אמר בתקיה שלא רוצה להימחק:
@bbn
שאלה
זו תיקייה שהורדת מהאינטרנט?הורתי קובץ RAR של שירים וקאלים
חילצתי אותו לשולחן העבודה ואת הכל העתקתי למקום אחר וזה נתקע לו שם -
@חיים-כהן-1 אמר בתקיה שלא רוצה להימחק:
@bbn
שאלה
זו תיקייה שהורדת מהאינטרנט?הורתי קובץ RAR של שירים וקאלים
חילצתי אותו לשולחן העבודה ואת הכל העתקתי למקום אחר וזה נתקע לו שם -
@bbn תנסה בתוכנה שהציעו לך מקודם IOBIT UNLOCKER
- תסמן בצד שמאל וי בתיבת FORCED MODE
- תבחר באפשרות UNLOCK& DELETE
בהצלחה
נ.ב בזהירות עם התוכנה הזאת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

