תקיה שלא רוצה להימחק
-
-
-
-
@bbn אם אתה גוזר את התיקיה למקום אחר היא נגזרת?
@חיים-כהן-1 גם לא
-
@bbn אמר בתקיה שלא רוצה להימחק:
תקיה מואד מוזרה
לא רוצה להימחק גם עם התוכנה הזאתאולי יש שמה תווים שwin לא מכיר בהם
אם זה המצב תעשה זאת במערכת הפעלה שכן תומך בהם (linux לדוגמה) -
@bbn אמר בתקיה שלא רוצה להימחק:
תקיה מואד מוזרה
לא רוצה להימחק גם עם התוכנה הזאתאולי יש שמה תווים שwin לא מכיר בהם
אם זה המצב תעשה זאת במערכת הפעלה שכן תומך בהם (linux לדוגמה)@משחזר-מידע אבל אין לי עוד מערכת הפעלה וזה קובץ שיושב במחשב (נייד)
-
@חיים-כהן-1 גם לא
-
@bbn כשאתה מוחק רגיל מה השגיאה שזה עושה?
היה לי פעם בעיה כזו שהצלחתי לסדר לא זוכר איך
אני מנסה ליזכר@חיים-כהן-1 בהודעה למעלה ה7
-
@משחזר-מידע אבל אין לי עוד מערכת הפעלה וזה קובץ שיושב במחשב (נייד)
@bbn אמר בתקיה שלא רוצה להימחק:
אבל אין לי עוד מערכת הפעלה וזה קובץ שיושב במחשב (נייד)
בעיה הכי קטנה שנתקלתי בחיים
תייצר אחד על דיסק און קי (לוקח כמה דקות)
ובא לציון גואל -
@חיים-כהן-1 בהודעה למעלה ה7
-
@bbn יש לי בעיה שאני לא מצליח לראות את ההודעות בתחילת השרשור
זו לא הפעם הראשונה..
או שתעלה עוד פעם
או שתביא לי קישור של ההתחלה ואצליח לראות.. -
@bbn מה שניסית זה התכנה הזו IObit Unlocker?
@חיים-כהן-1 לא
זה מוחק גם תקיות ?
כי אני מכיר את זה לתוכנות -
@חיים-כהן-1 לא
זה מוחק גם תקיות ?
כי אני מכיר את זה לתוכנות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



