בקשה | גירסת אנדרואיד 4.4 ומעלה עבור SM-G318HZ
-
שלום חברים קיבלתי מכשיר GALAXY ACE GEN 2 ואני רוצה לצרוב לו גירסת אנדרואיד טיפה יותר משופרת כמו אנדרואיד 5 תודה על העזרה
מצאתי כאן משהו אבל הייתי שמח לוודא שזה הקובץ הנכון וגם האם אנדרוריד 6.1 באמת ירוץ חלק https://forum.xda-developers.com/t/rom-sm-g318h-hz-ds-ml-mega-thread-samsung-galaxy-ace-4-neo-galaxy-v-plus.3627637/ -
שלום חברים קיבלתי מכשיר GALAXY ACE GEN 2 ואני רוצה לצרוב לו גירסת אנדרואיד טיפה יותר משופרת כמו אנדרואיד 5 תודה על העזרה
מצאתי כאן משהו אבל הייתי שמח לוודא שזה הקובץ הנכון וגם האם אנדרוריד 6.1 באמת ירוץ חלק https://forum.xda-developers.com/t/rom-sm-g318h-hz-ds-ml-mega-thread-samsung-galaxy-ace-4-neo-galaxy-v-plus.3627637/ -
שלום חברים קיבלתי מכשיר GALAXY ACE GEN 2 ואני רוצה לצרוב לו גירסת אנדרואיד טיפה יותר משופרת כמו אנדרואיד 5 תודה על העזרה
מצאתי כאן משהו אבל הייתי שמח לוודא שזה הקובץ הנכון וגם האם אנדרוריד 6.1 באמת ירוץ חלק https://forum.xda-developers.com/t/rom-sm-g318h-hz-ds-ml-mega-thread-samsung-galaxy-ace-4-neo-galaxy-v-plus.3627637/ -
שלום חברים קיבלתי מכשיר GALAXY ACE GEN 2 ואני רוצה לצרוב לו גירסת אנדרואיד טיפה יותר משופרת כמו אנדרואיד 5 תודה על העזרה
מצאתי כאן משהו אבל הייתי שמח לוודא שזה הקובץ הנכון וגם האם אנדרוריד 6.1 באמת ירוץ חלק https://forum.xda-developers.com/t/rom-sm-g318h-hz-ds-ml-mega-thread-samsung-galaxy-ace-4-neo-galaxy-v-plus.3627637/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות