בירור | אני נכנס לאתר והוא אומר לי שגיאה שרת פנימית
-
אני נכנס לאתר והוא אומר לי שגיאה שרת פנימית כמו המצורף בתמונה.

מה זה אומר? והאם זה תקלה טכנית, או לאורך זמן?
בברכה.@דוד-התותח אמר בבירור | אני נכנס לאתר והוא אומר לי שגיאה שרת פנימית:
מה זה אומר? והאם זה תקלה טכנית, או לאורך זמן?
בברכה.אסופת חידות
איזה אתר (אולי הבעיה רק אצלך) -
@דוד-התותח אמר בבירור | אני נכנס לאתר והוא אומר לי שגיאה שרת פנימית:
מה זה אומר? והאם זה תקלה טכנית, או לאורך זמן?
בברכה.אסופת חידות
איזה אתר (אולי הבעיה רק אצלך)@צור אמר בבירור | אני נכנס לאתר והוא אומר לי שגיאה שרת פנימית:
@דוד-התותח אמר בבירור | אני נכנס לאתר והוא אומר לי שגיאה שרת פנימית:
מה זה אומר? והאם זה תקלה טכנית, או לאורך זמן?
בברכה.אסופת חידות
איזה אתר (אולי הבעיה רק אצלך)היום הוא אומר לי משהו אחר.
הנה האתר https://parenches.ovh/
תודה מראש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות