בעיה | תוכן אונקי לא זמין?
-
@א-גוטער-איד מצרף צילומי מסך!!

@א-גוטער-איד אתה רוצה שאני יסדר לך בשליטה מרחוק ?
anydesk -
@א-גוטער-איד מצרף צילומי מסך!!

@א-גוטער-איד לפי מה שידוע לי זה וירוס מעצבן שמסתיר את כל הקבצים, אין לי פתרון סופי לזה אבל אני הייתי כותב בחיפוש בתיקיה את הסימן ' (W כשהמקלדת על עברית) ואז כל הקבצים היו מתגלים, מעתיק אותם לתיקיה נפרדת במחשב, עושה איתחול לאונקי ומחזיר הכל חזרה
-
@א-גוטער-איד לפי מה שידוע לי זה וירוס מעצבן שמסתיר את כל הקבצים, אין לי פתרון סופי לזה אבל אני הייתי כותב בחיפוש בתיקיה את הסימן ' (W כשהמקלדת על עברית) ואז כל הקבצים היו מתגלים, מעתיק אותם לתיקיה נפרדת במחשב, עושה איתחול לאונקי ומחזיר הכל חזרה
-
@YOS171 אתה בטוח שלא * ?
בכל מקרה, אני בספק רב אם זה יעזור@מתכנת-חובב כתבתי בחיפוש גם * וגם ', בשתיהם יצא לי אותו דבר
המון [11800] קבצים שמסתיימים ב - CHK
מה זה? -
@YOS171 אתה בטוח שלא * ?
בכל מקרה, אני בספק רב אם זה יעזור@מתכנת-חובב יש מצב שגם * עובד לא ניסיתי.. לי ' והיה עובד לי
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | תוכן אונקי לא זמין?:
בכל מקרה, אני בספק רב אם זה יעזור
אני יודע שזה לא עוזר לתמיד אבל אם יש לו חומר חשוב ודחוף לעכשיו זה פתרון זמני
-
@מתכנת-חובב כתבתי בחיפוש גם * וגם ', בשתיהם יצא לי אותו דבר
המון [11800] קבצים שמסתיימים ב - CHK
מה זה?@א-גוטער-איד בעיה
הסדר של התיקיות חשוב לך ? -
@א-גוטער-איד בעיה
הסדר של התיקיות חשוב לך ?@מתכנת-חובב לא, אבל לרוב החומר יש לי גיבוי, יש את הדברים החדשים שעדיין לא גיבתי אותם והם בתיקייה מסוימת
-
@מתכנת-חובב לא, אבל לרוב החומר יש לי גיבוי, יש את הדברים החדשים שעדיין לא גיבתי אותם והם בתיקייה מסוימת
@א-גוטער-איד הרצת את התיקון של ווינדוס על הכרטיס הזה ?
-
@מתכנת-חובב לא, אבל לרוב החומר יש לי גיבוי, יש את הדברים החדשים שעדיין לא גיבתי אותם והם בתיקייה מסוימת
@א-גוטער-איד מנקה וירוסים בדיסק און קי.bat תנסה את זה
-
@א-גוטער-איד הרצת את התיקון של ווינדוס על הכרטיס הזה ?
@מתכנת-חובב מה התכוונת התיקון של ווינדוס?
הפותר בעיות שלהם וכדו' - כן
אני מצרף צילום מסך ממה שיצא לי בחיפוש
-
@מתכנת-חובב מה התכוונת התיקון של ווינדוס?
הפותר בעיות שלהם וכדו' - כן
אני מצרף צילום מסך ממה שיצא לי בחיפוש
@א-גוטער-איד התיקון של ווינדוס די סיבך את המצב
יש אפשרות לשחזר את הקבצים אבל הם יחזרו בלי שמות ובלי תיקיות
מעוניין ? אם כן, תוריד את תוכנת chk back או - אם אתה רוצה, אני יכול לעשות את זה בשליטה מרחוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות