בירור | האם הנטסטיק הזה יעבוד בארץ?
-
מצאתי באליאקספרס את הנטסטיק הזה, דור 4 ממש בזול, השאלה היא האם הוא יעבוד בארץ, המוכר כתב בתיאור שם כל מיני הסברים וקישורים שלא הבנתי בדיוק מה עושים איתם.
-
מצאתי באליאקספרס את הנטסטיק הזה, דור 4 ממש בזול, השאלה היא האם הוא יעבוד בארץ, המוכר כתב בתיאור שם כל מיני הסברים וקישורים שלא הבנתי בדיוק מה עושים איתם.
-
@יעקב-אליעזר לי זה שבק חיים אחרי קצת שימוש
-
@יעקב-אליעזר לי זה שבק חיים אחרי קצת שימוש
@הברסלברי
לא משנה. הוא מדבר מבחינת תדרים אם זה יעבוד! -
@יעקב-אליעזר לי זה שבק חיים אחרי קצת שימוש
@הברסלברי שווה לקנות את הנקסטיק הזה בקצת יותר אבל הוא הרבה יותר שווה
https://he.aliexpress.com/item/1005003961389537.html?spm=0.store_pc_topSellerIng.8148356.1.d4bc5f62WliQGT&pdp_npi=2%40dis!ILS!₪ 110.81!₪ 110.81!!!!!%400b0a01f816570303898112083ec830!12000027575763986!sh
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות