עזרה | החזרת התפריט הארוך של קליק ימני בווינדוס 11
-
-
@צדיק-תמים פעם זה עבד, היום לא. [אולי עדכון של ווינדוס 11].
-
@צדיק-תמים עכשיו ניסיתי אצלי שוב, לא עובד.
אולי עשית את זה פעם בגרסה קודמת של ווינדוס, וזה נשאר גם אחרי העדכון, ורק לעשות את זה מחדש אי אפשר. -
@צדיק-תמים עכשיו ניסיתי אצלי שוב, לא עובד.
אולי עשית את זה פעם בגרסה קודמת של ווינדוס, וזה נשאר גם אחרי העדכון, ורק לעשות את זה מחדש אי אפשר. -
@EBA תבדוק את הפקודה שיש במדריך עכשיו, אצלי זה עובד, יכול להיות שזה בגלל שהיה צריך להוסיף לפקודה ריסטרט של האקספלורר
-
@צדיק-תמים בדקתי. לא עובד. מה להוסיף?
@הברסלברי מעדיף כמה שפחות להתקין תוכנות... -
@צדיק-תמים בדקתי. לא עובד. מה להוסיף?
@הברסלברי מעדיף כמה שפחות להתקין תוכנות... -
@EBA פשוט תשתמש בפקודה העדכנית
reg.exe add "HKCU\Software\Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}\InprocServer32" /f /ve && taskkill /f /im explorer.exe && start explorer.exeלהריץ בCMD
-
N NH.LOCAL התייחס לנושא זה ב
-
ה האדם החושב התייחס לנושא זה ב
-
@EBA פשוט תשתמש בפקודה העדכנית
reg.exe add "HKCU\Software\Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}\InprocServer32" /f /ve && taskkill /f /im explorer.exe && start explorer.exeלהריץ בCMD
@צדיק-תמים כתב בעזרה | החזרת התפריט הארוך של קליק ימני בווינדוס 11:
@EBA פשוט תשתמש בפקודה העדכנית
reg.exe add "HKCU\Software\Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}\InprocServer32" /f /ve && taskkill /f /im explorer.exe && start explorer.exeלהריץ בCMD
יש דרך להחזיר את זה למצב ברירת המחדל של ווינ' 11? ,נראה לי שזה חירבש לי את האופציות של הwinrar [יעוי' כאן]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות