בירור | איך לעשות שהמחשב יחשוב שהכונן קשיח הוא דיסק און קי נשלף
-
יש לי כונן קשיח
(דיסק 2)
ואני רוצה שהוא יזהה אותו כ"נשלף" ולא כ "בסיסי"(כמו שמסומן בריבוע) איך אני עושה את זה? -
יש לי כונן קשיח
(דיסק 2)
ואני רוצה שהוא יזהה אותו כ"נשלף" ולא כ "בסיסי"(כמו שמסומן בריבוע) איך אני עושה את זה?@יוסי-רחמים פורסמה כאן בעבר דרך די מסובכת בשביל מקרה הפוך (אם כי נראה לי שצריך לעשות את זה בכל הכנסה של הכונן למחשב), ולכאורה זה יתאים גם כאן.
אם זה ממש דחוף, אני יוכל לנסות לחפש את זה
בכל אופן, מה הצורך ? אולי יש משהו פשוט יותר -
@יוסי-רחמים פורסמה כאן בעבר דרך די מסובכת בשביל מקרה הפוך (אם כי נראה לי שצריך לעשות את זה בכל הכנסה של הכונן למחשב), ולכאורה זה יתאים גם כאן.
אם זה ממש דחוף, אני יוכל לנסות לחפש את זה
בכל אופן, מה הצורך ? אולי יש משהו פשוט יותר@מתכנת-חובב זה לא דחוף
אבל סתם מעניין אותי איך עושים את זה -
@מתכנת-חובב זה לא דחוף
אבל סתם מעניין אותי איך עושים את זה@יוסי-רחמים רק נקווה שהכונן הזה לא מחובר בתוך המארז...
-
@יוסי-רחמים פורסמה כאן בעבר דרך די מסובכת בשביל מקרה הפוך (אם כי נראה לי שצריך לעשות את זה בכל הכנסה של הכונן למחשב), ולכאורה זה יתאים גם כאן.
אם זה ממש דחוף, אני יוכל לנסות לחפש את זה
בכל אופן, מה הצורך ? אולי יש משהו פשוט יותר@מתכנת-חובב אמר בבירור | איך לעשות שהמחשב יחשוב שהכונן קשיח הוא דיסק און קי נשלף:
@יוסי-רחמים פורסמה כאן בעבר דרך די מסובכת בשביל מקרה הפוך (אם כי נראה לי שצריך לעשות את זה בכל הכנסה של הכונן למחשב), ולכאורה זה יתאים גם כאן.
אם זה ממש דחוף, אני יוכל לנסות לחפש את זה
בכל אופן, מה הצורך ? אולי יש משהו פשוט יותראם איני טועה יש דרך לא מסובכת בכלל בתוך ההגדרות של ווינדוס (ווינדוס 11) או בלוח הבקרה בווינדוס 10.
הבעיה היא להחזיר אותו למצב רגיל אחר כך, אז זהירות! -
@מתכנת-חובב אמר בבירור | איך לעשות שהמחשב יחשוב שהכונן קשיח הוא דיסק און קי נשלף:
@יוסי-רחמים פורסמה כאן בעבר דרך די מסובכת בשביל מקרה הפוך (אם כי נראה לי שצריך לעשות את זה בכל הכנסה של הכונן למחשב), ולכאורה זה יתאים גם כאן.
אם זה ממש דחוף, אני יוכל לנסות לחפש את זה
בכל אופן, מה הצורך ? אולי יש משהו פשוט יותראם איני טועה יש דרך לא מסובכת בכלל בתוך ההגדרות של ווינדוס (ווינדוס 11) או בלוח הבקרה בווינדוס 10.
הבעיה היא להחזיר אותו למצב רגיל אחר כך, אז זהירות!@NH-LOCAL תכלס, למה נפק"מ?
-
@NH-LOCAL תכלס, למה נפק"מ?
-
יש לי כונן קשיח
(דיסק 2)
ואני רוצה שהוא יזהה אותו כ"נשלף" ולא כ "בסיסי"(כמו שמסומן בריבוע) איך אני עושה את זה?פוסט זה נמחק! -
@יוסי-רחמים רק נקווה שהכונן הזה לא מחובר בתוך המארז...
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בבירור | איך לעשות שהמחשב יחשוב שהכונן קשיח הוא דיסק און קי נשלף:
@יוסי-רחמים רק נקווה שהכונן הזה לא מחובר בתוך המארז...
זה WD PORTABLE
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות