בקשה | יצירת מקש חם ברגיסטרי
-
מישהו יודע איך?
בבקשה.המטרה ליצירת קיצור דרך להפעלת יישום, או לעורר יישום שכבר פועל ברקע, אבל מה שיש טוב, מקסימום בעה"י נשלים, העיקר הקישור למיקום ברישום.
תודה רבה!
-
מישהו יודע איך?
בבקשה.המטרה ליצירת קיצור דרך להפעלת יישום, או לעורר יישום שכבר פועל ברקע, אבל מה שיש טוב, מקסימום בעה"י נשלים, העיקר הקישור למיקום ברישום.
תודה רבה!
@es0583292679 כידוע לכל קיצור דרך ניתן להגדיר קיצור מקשים במאפיינים.
תבדוק אם כשאתה מעביר ממחשב למחשב הגדרת הקיצור נשארת.
לא נראה לי שיש אפשרות להגדיר ברגיסטרי. -
@es0583292679 כידוע לכל קיצור דרך ניתן להגדיר קיצור מקשים במאפיינים.
תבדוק אם כשאתה מעביר ממחשב למחשב הגדרת הקיצור נשארת.
לא נראה לי שיש אפשרות להגדיר ברגיסטרי.@יוסי-מחשבים אמר בבקשה | יצירת מקש חם ברגיסטרי:
@es0583292679 כידוע לכל קיצור דרך ניתן להגדיר קיצור מקשים במאפיינים.
תבדוק אם כשאתה מעביר ממחשב למחשב הגדרת הקיצור נשארת.
לא נראה לי שיש אפשרות להגדיר ברגיסטרי.ברור לי שאפשר, זה חייב להיות כך לפי כל חשבון הגיוני.
גם ראיתי כמה רמזים לא מובנים בחיפוש מה בגוגל, קח לדוגמא: https://stackoverflow.com/questions/28303979/get-and-set-programmatically-keyboard-shortcuts-for-languages-switching-on-windo
אבל זה פשוט לכל מי שחושב קצת, כל ההגדרות מהסוג הזה ללא יוצא מן הכלל אמורים להיות שם, רק צריך את הנתיב.
וחייב להיות משהו תכונתי שלא דרך המאפיינים, וכמו שהרבה עשו ועלתה בידם.
חוץ מזה, יכול להיות דרכים אחרות שלא דרך הרישום, אולי בשורת הפקודה, או משהו כזה.
קח לדוגמא את מסתיר הקבצים של ירון, הוא עשה שם הגדרה לבחירת מקשים חמים מותאם אישית להסתיר ולהחזיר את ההסתרה, וללא פתיחת האפליקציה (היא רק פועלת ברקע).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות