בירור | בלחיצה על כפתור 'ווינדוס' נפתחת תפריט התחלה ישנה.
-
בווינדוס 11 יש את תפריט ההתחלה עם המראה החדש:

כשאני לוחץ על הסמל הזה

זה אכן נפתח
אבל בלחיצה על כפתור ווינדוס - נפתח לי התפריט הדומה לגרסאות הקודמות של ווינדוס, הנה דוגמ:

מה ששמתי לב - שאם אני לוחץ על Shift + ווינדוס - כן נפתח לי התפריט החדש.האם יש דרך לתקן - שגם בלחיצה רק על כפתור 'ווינדוס' יפתח התפריט עם המראה החדש?
-
M mlpk סימן נושא זה כשאלה ב
-
M mlpk סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
M mlpk סימן נושא זה כשאלה ב
-
בווינדוס 11 יש את תפריט ההתחלה עם המראה החדש:

כשאני לוחץ על הסמל הזה

זה אכן נפתח
אבל בלחיצה על כפתור ווינדוס - נפתח לי התפריט הדומה לגרסאות הקודמות של ווינדוס, הנה דוגמ:

מה ששמתי לב - שאם אני לוחץ על Shift + ווינדוס - כן נפתח לי התפריט החדש.האם יש דרך לתקן - שגם בלחיצה רק על כפתור 'ווינדוס' יפתח התפריט עם המראה החדש?
-
@mlpk כפי הנראה התקנת בעבר תוכנה שמשנה את עיצוב של תפריט ההתחלה. זה יכול להיות תוכנת STARTLSBACK או תוכנה בשם Classic Shell - תנסה לחפש במחשב ולהסיר אותה (לפי העיצוב שבצילומסך זה נראה התוכנה השנייה)
-
@mlpk נו, כמו שאמרתי - Classic Shell - בצורה של צדף כחול בשורה הראשונה שלישי משמאל - תסיר אותו
-
M mlpk סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

