עזרה | עזרה עם אופיס 365
-
עדכנתי עדכונים שוטפים של ווינדוס, ולאחמ"כ כשאני רוצה להפעיל את אופיס עולה לי הודעה כזו:

ולאחר כמה דקות עולה לי הודעה כזו:

יש לציין כי יש לי אופיס 365 מקורי שקיבלתי ממשרד החינוך.
מה עושים??? -
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בעזרה | עזרה עם אופיס 365:
@poker תנסה את זה. זה קובץ הסרה והתקנה מחדש של OFFICE, רשמי. הוא פותר הרבה בעיות.
תעדכן.ואז לכאורה הוא יאבד את הרשיון.. לא?
-
עדכנתי עדכונים שוטפים של ווינדוס, ולאחמ"כ כשאני רוצה להפעיל את אופיס עולה לי הודעה כזו:

ולאחר כמה דקות עולה לי הודעה כזו:

יש לציין כי יש לי אופיס 365 מקורי שקיבלתי ממשרד החינוך.
מה עושים???@ראובן-שבתי אמר בעזרה | עזרה עם אופיס 365:
ואז לכאורה הוא יאבד את הרשיון.. לא?
תשובה:
יש לציין כי יש לי אופיס 365 מקורי שקיבלתי ממשרד החינוך.
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בעזרה | עזרה עם אופיס 365:
@poker תנסה את זה. זה קובץ הסרה והתקנה מחדש של OFFICE, רשמי. הוא פותר הרבה בעיות.
תעדכן.ואז לכאורה הוא יאבד את הרשיון.. לא?
@ראובן-שבתי גם בהסרה פשוטה שמשאירה אחריה גרורות גם צריך להזין מחדש את הרישיון.
-
@ראובן-שבתי גם בהסרה פשוטה שמשאירה אחריה גרורות גם צריך להזין מחדש את הרישיון.
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בעזרה | עזרה עם אופיס 365:
@ראובן-שבתי גם בהסרה פשוטה שמשאירה אחריה גרורות גם צריך להזין מחדש את הרישיון.
ממש לא תמיד. למעשה עד היום כשעשיתי הסרה רגילה הרישיון המשיך להופיע
-
P poker סימן נושא זה כנפתר ב
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בעזרה | עזרה עם אופיס 365:
@ראובן-שבתי גם בהסרה פשוטה שמשאירה אחריה גרורות גם צריך להזין מחדש את הרישיון.
ממש לא תמיד. למעשה עד היום כשעשיתי הסרה רגילה הרישיון המשיך להופיע
-
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בעזרה | עזרה עם אופיס 365:
@ראובן-שבתי גם בהסרה פשוטה שמשאירה אחריה גרורות גם צריך להזין מחדש את הרישיון.
ממש לא תמיד. למעשה עד היום כשעשיתי הסרה רגילה הרישיון המשיך להופיע
@NH-LOCAL אם ככה צריך להבין באף התקנה שעשיתי בכל מחשב של כל משתמש ואיזה רישיון שהיה, תמיד הוא ביקש רישיון...
-
@NH-LOCAL אם ככה צריך להבין באף התקנה שעשיתי בכל מחשב של כל משתמש ואיזה רישיון שהיה, תמיד הוא ביקש רישיון...
-
@NH-LOCAL אם ככה צריך להבין באף התקנה שעשיתי בכל מחשב של כל משתמש ואיזה רישיון שהיה, תמיד הוא ביקש רישיון...
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בעזרה | עזרה עם אופיס 365:
@NH-LOCAL אם ככה צריך להבין באף התקנה שעשיתי בכל מחשב של כל משתמש ואיזה רישיון שהיה, תמיד הוא ביקש רישיון...
תלוי באיזה צורה הסרת
ואיזה רישיון היה לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות