בעיה | WSA מסרב להתחבר ל ADB
-
ניסיתי התקנה מחד(כולל העברת מידע ישן)
C:\Users\user\Desktop\ADB_TOOL_STAR\adb>adb connect localhost:58526 * daemon not running; starting now at tcp:5037 * daemon started successfully unable to connect to localhost:58526: cannot connect to localhost:58526: No connection could be made because the target machine actively refused it. (10061) -
ניסיתי התקנה מחד(כולל העברת מידע ישן)
C:\Users\user\Desktop\ADB_TOOL_STAR\adb>adb connect localhost:58526 * daemon not running; starting now at tcp:5037 * daemon started successfully unable to connect to localhost:58526: cannot connect to localhost:58526: No connection could be made because the target machine actively refused it. (10061) -
@תורה-צוה-לנו-משה לא עזר
-
ניסתי להתקין מחדש ללא העברת מידע גם זה לא עוזר
@A0533057932 -
ניסתי להתקין מחדש ללא העברת מידע גם זה לא עוזר
@A0533057932@ENM הפעלת בכלל ADB במכונה?
-
@ENM הפעלת בכלל ADB במכונה?
@A0533057932 בוודאי שהפעלתי
-
@ENM הפעלת בכלל ADB במכונה?
@A0533057932 יש לי כמה עותקים של ADB במחשב
רק אחת מהגרסאות כותבת ככה
האחרות כותבות פשוט "החיבור נכשל" או משהו כזה -
@A0533057932 יש לי כמה עותקים של ADB במחשב
רק אחת מהגרסאות כותבת ככה
האחרות כותבות פשוט "החיבור נכשל" או משהו כזה@ENM כמדומני שזה הבעיה
האם אתה יכול לכבות כל WSA שרץ ברקע לגמרי
ואז להתחיל מופע חדש בודד ודרכו לנסות להתחבר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות