מדריך | תוכנות ואתרים ל OCR...כל הדרכים.
-
@צדיק-וטוב-לו-0 אינני חושב שיש הבדל,
העליתי כרגע גזירת מסך לגוגל קיפ מהצילום שהעליתי לפורום ולא ראיתי הבדל.
לגבי מה שהבאת נראה שבכתב רש"י ישן כלי החיתוך יותר טוב, אם כי
בכתב הספציפי שהעליתי, למעשה שניהם אינם יעילים.יש בתוכנת

[הובא כאן: https://mitmachim.top/topic/54149/שיתוף-תוכנה-מעניינת-powertoys-כמה-כלים-חמודים-לווינדוס ]
את האפשרות הזאת:

הבעיה היא שאין שם עברית,
ראה כאן: https://learn.microsoft.com/he-il/windows/powertoys/text-extractor#supported-languages
פניתי אליהם בגיטהב שיוסיפו את השפה הזאת, וענו לי:

ראה כאן:

יתכן שהם לקחו את השפות מ'חיתוך מסך' של וינ' 11, אבל שם יש כן את עברית.
אשמח לשמוע אם יש למישהו איזה רעיון איך להפעיל עברית כאן, אולי אפשר להכניס את הקובץ של עברית היכנשהו בתיקיה של הOCR שלו, כי זה עובד די טוב. -
יש בתוכנת

[הובא כאן: https://mitmachim.top/topic/54149/שיתוף-תוכנה-מעניינת-powertoys-כמה-כלים-חמודים-לווינדוס ]
את האפשרות הזאת:

הבעיה היא שאין שם עברית,
ראה כאן: https://learn.microsoft.com/he-il/windows/powertoys/text-extractor#supported-languages
פניתי אליהם בגיטהב שיוסיפו את השפה הזאת, וענו לי:

ראה כאן:

יתכן שהם לקחו את השפות מ'חיתוך מסך' של וינ' 11, אבל שם יש כן את עברית.
אשמח לשמוע אם יש למישהו איזה רעיון איך להפעיל עברית כאן, אולי אפשר להכניס את הקובץ של עברית היכנשהו בתיקיה של הOCR שלו, כי זה עובד די טוב. -
ולסיכום,
מישהו יכול לערוך פוסט סיכום,מה עוד שמה שמעולה לכתב מרובע לא מבין מילה בכתב רש"י, כך שאשמח להבין מה הכי טוב בכתב רשי ישן..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות