בעיה | רשיון הווינדוס שלך עומד להסתיים
-
לאחרונה מופיעה לי כל הזמן הודעה שרשיון הוונדוס שלי עומד לפוג (ווינדוס 10). יש כאן בפורום מדריך מה ניתן לעשות?
תודה -
@לוי-ק אמר בבעיה | רשיון הווינדוס שלך עומד להסתיים:
@URIVIL תפעיל את זה:
https://mitmachim.top/topic/138/מדריך-התקנה-נקייה-של-ווינדוס-10#part_8
תודה
אני צריך לעשות את כל הפעולות שיש במדריך ההוא, או רק להתקין את התוכנה שנמצאת בסוף המדריך? -
@לוי-ק אמר בבעיה | רשיון הווינדוס שלך עומד להסתיים:
@URIVIL תפעיל את זה:
https://mitmachim.top/topic/138/מדריך-התקנה-נקייה-של-ווינדוס-10#part_8
תודה
אני צריך לעשות את כל הפעולות שיש במדריך ההוא, או רק להתקין את התוכנה שנמצאת בסוף המדריך? -
@לוי-ק אמר בבעיה | רשיון הווינדוס שלך עומד להסתיים:
@URIVIL רק שלב 8
זה מה שהופיע לי אחרי ההתקנה של התוכנה,
מה זה אומר?

-
@לוי-ק אמר בבעיה | רשיון הווינדוס שלך עומד להסתיים:
@URIVIL רק שלב 8
זה מה שהופיע לי אחרי ההתקנה של התוכנה,
מה זה אומר?

-
@URIVIL
יותר מומלץ , זה רשיון דיגיטלי ולתמיד -
@URIVIL
יותר מומלץ , זה רשיון דיגיטלי ולתמיד@amit5470 אמר בבעיה | רשיון הווינדוס שלך עומד להסתיים:
@URIVIL
יותר מומלץ , זה רשיון דיגיטלי ולתמידגם אני ממליץ על זה
עשיתי ועבד מעולה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות