בקשת מידע | מישהו יודע מה קורה עם איגוד האינטרנט הישראלי למה אי אפשר לאשר דומיין ישראלי
-
@יוסל-ה-0 אמר בבקשת מידע | מישהו יודע מה קורה עם איגוד האינטרנט הישראלי למה אי אפשר לאשר דומיין ישראלי:
לפי מה שהוא נותן

לא מדובר על דומיין ישראלי,
מדובר על דומיין בעברית -
@יוסל-ה-0 אמר בבקשת מידע | מישהו יודע מה קורה עם איגוד האינטרנט הישראלי למה אי אפשר לאשר דומיין ישראלי:
לפי מה שהוא נותן

אתמול בדיוק דיברתי עם האיגוד האינטרנט הישראלי ובכללי אפשר לרשום דומיינים רק אצל זכייני רישום דומיינים
ולגבי דומיין בעברית היה תקופה שיכלו לעשות דומיין בעברית עם סיומת .il או .org.il וזה הופסק ומחודש 09 למיניינם יהיה אפשרות של דומיין עם סיומת .ישראל ולא משולב עברית ואנגלית אלא כולו בעברית זה אומר הדומיין בעברית .ישראל -
@יוסל-ה-0 אמר בבקשת מידע | מישהו יודע מה קורה עם איגוד האינטרנט הישראלי למה אי אפשר לאשר דומיין ישראלי:
לפי מה שהוא נותן

אתמול בדיוק דיברתי עם האיגוד האינטרנט הישראלי ובכללי אפשר לרשום דומיינים רק אצל זכייני רישום דומיינים
ולגבי דומיין בעברית היה תקופה שיכלו לעשות דומיין בעברית עם סיומת .il או .org.il וזה הופסק ומחודש 09 למיניינם יהיה אפשרות של דומיין עם סיומת .ישראל ולא משולב עברית ואנגלית אלא כולו בעברית זה אומר הדומיין בעברית .ישראל -
@יוסל-ה-0 אמר בבקשת מידע | מישהו יודע מה קורה עם איגוד האינטרנט הישראלי למה אי אפשר לאשר דומיין ישראלי:
לפי מה שהוא נותן

אתמול בדיוק דיברתי עם האיגוד האינטרנט הישראלי ובכללי אפשר לרשום דומיינים רק אצל זכייני רישום דומיינים
ולגבי דומיין בעברית היה תקופה שיכלו לעשות דומיין בעברית עם סיומת .il או .org.il וזה הופסק ומחודש 09 למיניינם יהיה אפשרות של דומיין עם סיומת .ישראל ולא משולב עברית ואנגלית אלא כולו בעברית זה אומר הדומיין בעברית .ישראל -
@ד-מ אני לא יודע עם מי דיברת
אבל זה לכאורה טעות
אף אחד לא דיבר על להפסיק את .il, רק להוסיף את .ישראל
גם באתר הרשמי שלהם לא מוזכר מילה על זה, ואף יש אופציה לחפש דומיין כזה
https://www.isoc.org.il -
@ד-מ אני לא יודע עם מי דיברת
אבל זה לכאורה טעות
אף אחד לא דיבר על להפסיק את .il, רק להוסיף את .ישראל
גם באתר הרשמי שלהם לא מוזכר מילה על זה, ואף יש אופציה לחפש דומיין כזה
https://www.isoc.org.il@צדיק-תמים אמר בבקשת מידע | מישהו יודע מה קורה עם איגוד האינטרנט הישראלי למה אי אפשר לאשר דומיין ישראלי:
@ד-מ אני לא יודע עם מי דיברת
אבל זה לכאורה טעות
אף אחד לא דיבר על להפסיק את .il, רק להוסיף את .ישראל
גם באתר הרשמי שלהם לא מוזכר מילה על זה, ואף יש אופציה לחפש דומיין כזה
https://www.isoc.org.ilלא אמרתי שהולך להתבטל סיומת .il
מה שכן אמרתי ואני עניתי על מה שהשואל שאל לגבי "דומיין בעברית" למה אי אפשר להזמין באיגוד הישראלי לאינטרנט
ועל זה עניתי שהם ביטלו לחלוטין את האופציה של דומיין משולב עברית עם סיומת באנגלית רק יש עכשיו רישום מוקדם (למי שיש לו תעודת התאגדות) לדומיין רק בעברית עם סיומת .ישראל
ולא אמרתי שמתבטל הסיומת .il
רק השילוב התבטל עיין שוב בדברי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

