בקשה | למי יש ניסיון עם קבלת נתונים?
-
@כלומר אתה מתכוון לCRM?
תפרט יותר יוכלו לעזור לך יותר -
@כלומר אתה מתכוון לCRM?
תפרט יותר יוכלו לעזור לך יותר@קינג-קומפיוטר אמר בבקשה | למי יש ניסיון עם קבלת נתונים?:
תפרט יותר יוכלו לעזור לך יותר
הגדרה מסוימת - חשובה מאוד בשבילי - שאינה עובדת.
ההגדרה היא "יציאה באמצע קבלת נתונים". אני מגדיר כמו שצריך לכאורה, וזה פשוט לא עובד. יש לך ניסיון עם זה? -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@מתכנת-חובב אתה שואל אותי? או את האחרים כאן?
בכל אופן, אם לא הבחנת, השאלה שלי נמצאת תחת קטגורייה "מערכות IVR - ימות המשיח - שאלות למומחים".
אם אתה רואה את עצמך בעניין, ועדיין לא הבנת את שאלתי, אשמח לפרט לך יותר, כי אני ממש נואש לפתרון. -
@מתכנת-חובב אתה שואל אותי? או את האחרים כאן?
בכל אופן, אם לא הבחנת, השאלה שלי נמצאת תחת קטגורייה "מערכות IVR - ימות המשיח - שאלות למומחים".
אם אתה רואה את עצמך בעניין, ועדיין לא הבנת את שאלתי, אשמח לפרט לך יותר, כי אני ממש נואש לפתרון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
